Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

synspunkter? for og imot for begge? Det er jo en vesentlig prisforskjell

(ja jeg har lite å gjøre idag, har omgangssykt barn som stort sett sover)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er prisforskjellen?

Skrevet
Hvor stor er prisforskjellen?

På SN koster Ylang Ylang 302,50. Det er 15 ml.

Clarins Lotus koster 234 kr...og det er 40 ml.

Nå har jeg forresten begynt å lese litt om jojobaolje også...*hmmmmmmmmmmmmmm*

Skrevet

Jeg har prøvd begge, òg synst de er ganske like. Så jeg går for Clarins! :) Synst den er knall god, òg den får huden "jevn", med tanke på at jeg har fet og tørr hud.

Skrevet
Jeg har prøvd begge, òg synst de er ganske like. Så jeg går for Clarins! :) Synst den er knall god, òg den får huden "jevn", med tanke på at jeg har fet og tørr hud.

Ja, jeg brukte Ylang Ylang når jeg var 16 år, men det er såååå lenge siden. Kan ikke huske at den utrettet mirakler helelr, og den er jo veldig dyr ift. Clarins sin. Greia er at jeg har litt tørr hud i kinnene også, samtidig som jeg kan få noen sorte prikker der og. Men Lotus er vel ok om man har noe tørr overhud og, er den ikke? Er en stund siden jeg brukte den også og da var jeg gravid, så huden var litt annerledes da.

Apropo det: Mente å huske at oljen var gul på farge...men min har nå blitt blank. Gjør det noe? Det samme skjedde med Kroppsolje jeg brukte mot strekkmerker på magen under svangerskapet. Har det noe å si? Trodde det var ganske god holbarhet på slike oljer. De er 2,5 år gamle. Ikke bra?

Skrevet

Hm..., den skal være gul på farge, ja! Jeg vet at på flytende sminke, har en holdbarhet på 1 år og faste ting, opp til to år. Men vet ikke om du blir det samme på hudprodukter..., men det blir jo litt av det samme greien...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...