Gå til innhold

Jeg vil, jeg vil..

Gjest ikke så prektig som jeg virker,

Fremhevede innlegg

Gjest ikke så prektig som jeg virker,
Skrevet

Jeg har vært sammen med en gutt i snart tre måneder og hadde sex for føste gang forrige helg. Etter det har vi hatt sex 4 ganger, og vi gjør det samme hele tiden. Misjonær. Ikke et snev av andre stillinger.

Han har vært i to lange forhold før, og hatt et par andre sexpartnere også. Han har med andre ord mye mer erfaring enn meg som har hatt sex èn gang med to gutter, og sex fire ganger med en tredje gutt (Hovedsakelig misjonær da også, men også litt doggy). Jeg har aldri runket en gutt, heller aldri sugd.

Jeg har prestasjonsangst! Jeg har så lyst til at forholdet vårt skal fungere på alle måte, men er redd for at jeg ikke er like bra som de forrige guttene. Redd for at han ikke skal gidde å vente på at vår sex blir bedre, men at han snart stikker. Redd for å bli dumpa. Han har sikkert forventninger og tror at jeg har vært med på både det ene og det andre når det gjelder sex. Jeg er tross alt 21 år. Han er 22 år. Er han nok glad i meg, så har han vel tålmodighet. Men sex er ufattelig viktig for veldig mange.

Kommunikasjon er viktig, men jeg vil egentlig ikke snakke så mye om sex. Jeg blir skikkelig sjenert og ubekvem. Han vil vite hva jeg liker, og jeg vet jo ikke hva jeg liker. Han forteller litt om hva han liker, og jeg blir sittende å tenke på hvor bra han sikkert hadde det med de forrige damene. Hvordan får jeg de ut av tankene? Det er jo jeg og han som gjelder nå.

Før vi hadde sex tenkte jeg at jeg ville gjøre sånn og sånn, for det liker han sikkert og ikke minst, det liker jeg. Men jeg stivner liksom helt, blir passiv, og holder meg til misjonær. Har kysset på halsen hans, brystet og nedover magen, men tørr ikke bruke munnen der nede. Tørr ikke engang ta på penisen hans.

Er redd for å gjøre noe som han ikke liker, eller skikkelig vise at jeg ikke har peiling. Tenk om jeg gjør så det blir vondt for han, hvis jeg berører for hardt. Eller om jeg runker han feil, så han ikke føler noe godt i det hele tatt. Eller om tennene mine rasper borti penis hvis jeg skal suge.

Jeg vet at å ganske brått begynne å gni i underlivet på jenter ikke er godt. Føler gutter det er like på trynet når damer for brått eller hardt går igang hos dem?

Hvordan kommer jeg igang, og blir en bra sexpartner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har prestasjonsangst! Jeg har så lyst til at forholdet vårt skal fungere på alle måte, men er redd for at jeg ikke er like bra som de forrige guttene. Redd for at han ikke skal gidde å vente på at vår sex blir bedre, men at han snart stikker. Redd for å bli dumpa. Han har sikkert forventninger og tror at jeg har vært med på både det ene og det andre når det gjelder sex. Jeg er tross alt 21 år. Han er 22 år. Er han nok glad i meg, så har han vel tålmodighet. Men sex er ufattelig viktig for veldig mange.

Kommunikasjon er viktig, men jeg vil egentlig ikke snakke så mye om sex. Jeg blir skikkelig sjenert og ubekvem. Han vil vite hva jeg liker, og jeg vet jo ikke hva jeg liker. Han forteller litt om hva han liker, og jeg blir sittende å tenke på hvor bra han sikkert hadde det med de forrige damene. Hvordan får jeg de ut av tankene? Det er jo jeg og han som gjelder nå.

Hvordan kommer jeg igang, og blir en bra sexpartner?

Tja, ved å bruke fantasien, leke, ha det gøy sammen, lese erotisk litteratur, tving deg selv til å kommunisere om sex med ham. Det går lettere etterhvert.

CoolDuckie

Skrevet

Du kan jo si til han at du helt ærlig blir littegrann anspent noenganger og litt usikker på hvordan du skal te deg. Det forstår han helt sikkert (iom. at han har hatt lengre forhold tidligere). Si det helst i starten, under forspillet, så "guider" han deg sikkert gjennom det, uten at det blir sånn kleint.. Bare si det til han, ikke vær redd for det, det bygger også tillitt mellom dere, som også er viktig for at forholdet skal fungere på andre plan enn det seksuelle også.

Prøv deg frem med babysteps, beføl han utenpå buksen og sånt under forspillet, og kanskje litt under buksekanten, slik at du gradvis nærmer deg å ta på den "live", det gjør deg kanskje mer komfortabel med det også!

Lykke til snuppa, det her går fint!

;)

Skrevet

Kjøp noen bøker om sex. Tracey Cox sin Hot Sex for eksempel så får du basics

Gjest Hilde79
Skrevet

Hei du.

For det første vil jeg si at du ikke er så bak mål med erfaring som du tror. Du sier at du tross alt er 21 år.. jeg vil ikke virke arrogant nå, men det er faktisk ikke så gammelt. Du har mye igjen å oppdage, og det som er fint for din egen del, er at du har oppdaget at du faktisk VIL ha mer. Så langt er det bra.

Men du sier at du føler deg ubekvem når du skal snakke om sex. Og det er ikke til å komme fra, at hvis man skal få et bedre og mer variert sexliv, så må man kommunisere. Hvordan skal man kommunisere fysisk, hvis man ikke kan kommunisere verbalt? Gjest kommer med et godt råd; babysteps. Alt kan ikke skje i løpet av en natt. Men du bor hvertfall snakke med ham.

Håper ting ordner seg for deg og dere :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...