pusejenta Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Måtte lage mat av det jeg hadde i huset! Så jeg fant spaghetti og hadde spekeskinke i fysen. Og vips en super middag med spaghetti med bremykt på og spekeskine..... Nam nam, dette var godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Heldige du.. Jeg var ikke så heldig med min kyllinggryte..den smakte rett og slett shiit!! Kjenner jeg blir skikkelig sur av sånt..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg driver å lager denne her nå jeg http://www.egg.no/Recipe.aspx?artid=12167&...mnu2id=&mnu3id= lukter ufattelig godt.. gleder meg. Oi! der åpnet jeg visst en flaske rødvin også. Dette kan bli en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 Og jeg har akkurat spist dette (med visse modifikasjoner). Det smakte nydelig! :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusejenta Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg driver å lager denne her nå jeg http://www.egg.no/Recipe.aspx?artid=12167&...mnu2id=&mnu3id= lukter ufattelig godt.. gleder meg. Oi! der åpnet jeg visst en flaske rødvin også. Dette kan bli en fin kveld. ← Det så utrolig godt ut! Smakte det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. februar 2007 #6 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har også tenkt å prøve denne oppskriften og vil gjerne ha tilbakemelding om den var så god som den ser ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 4. februar 2007 #7 Del Skrevet 4. februar 2007 Den var veldig godt! Jeg brukte kyllingfileter i stederfor lår, og jeg droppet peanøtter da jeg ikke fant usaltete i butikken. Erfarte at det gjerne ikke var lurt å ha i for mye kokosmelk da dette kokte over og svidde jeg fast på den ildfaste formen Jeg spiste naanbrød med koriander og hvitløk til. Neste gang tar jeg vanlig naanbrød for jeg kan kjenne hvitløksmaken i munnen enda. Anbefaler på det sterkeste. Tok ikke så lang tid å lage heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 4. februar 2007 #8 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Den var veldig godt! Jeg brukte kyllingfileter i stederfor lår, og jeg droppet peanøtter da jeg ikke fant usaltete i butikken. Kjøp slike som kommer med skallet i butikken. Min erfaring er da at man bare bruker dem når man må (dvs til mat) og ikke som snopspising. Hvor lenge var den i ovnen? Antar du måtte ha den lengre pga rå fileter istedenfor ferdiggrillete lår. Endret 4. februar 2007 av skrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 4. februar 2007 #9 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg stekte filetene nesten ferdig på forhånd med litt salt og paprikakrydder på. Den måtte stå i ovnen en del lengre enn det som stod på egg.no, men det var fordi jeg skjærte potetskivene i litt større skiver enn det de hadde gjort der. Men igjen, avhengig av mengde, hvilken type illfast form osv. Det er bedre å bare ta en kniv å sjekke, så lenge du har på 200grader med sølvfolie over, så skal det litt til å svi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. februar 2007 #10 Del Skrevet 4. februar 2007 Måtte lage mat av det jeg hadde i huset! Så jeg fant spaghetti og hadde spekeskinke i fysen. Og vips en super middag med spaghetti med bremykt på og spekeskine..... Nam nam, dette var godt! ← Det hørtes veldig godt ut, kanskje jeg skal ha spekeskine & pasta i morgen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 18. februar 2007 #11 Del Skrevet 18. februar 2007 "Kyllinglår i kokosmelk med karri" var veldig godt. Den skal lages flere ganger. Jeg fulgte oppskriften slik den står untatt at jeg brukte fire kyllingfileter. Disse ble stekt på middels varme i stekepanne i 15-20 minutter med paprikapulver, karri, salt og pepper (smurt inn på forhånd). Jeg hadde nok også litt tykkere potetskiver enn det som var meningen, så jeg måtte ha retten i ovnen litt lenger enn oppgitt. Dette holder til to veldig sultne / matglade. Jeg laget nanbrød ved siden av http://www.tine.no/page?id=28&key=8594&cat=649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2007 #12 Del Skrevet 20. februar 2007 oi dette så godt ut! Jeg har en pose med kyllinglår jeg har lurt på hva jeg skal bruke til. kanskje dette er løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå