Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arrrg er så lei av å vente,vente,vente....skulle vel hatt mens på man-tirs,nå er det lørdag og fremdeles ingen tegn til tante rød.tok en grav. test på torsdag,som var negativ.(tok ikke på morgenen da,men på ettermidd.så kan jo være lite hCG muligens..?)

har hatt litt mensmurringer,svakere enn vanlig.som regel får eg ganske store smerter før mensen,men av og til så kjenner eg ikke noe før ETTER at mensen har kommet. :forvirret:

er så sliiiitsomt å drive å vente på mensen hele tiden,haha eg bruker jo nesten opp en hel ob pakke på ingenting.er så redd for at mensen plutselig kommer,litt flaut med flekkete bukser liksom. :sjenert:

ellers har eg ingen symptomer på graviditet..ingen kvalme eller noe,og føler meg helt vanlig.så tviler veldig sterkt på at eg er gravid.

mulig eg stresser for mye med det(har stort ønske om å bli gravid,er i pp 3), :) kansje det er derfor mensen ikke kommer som den skal.huff tør liksom ikke håpe på noe heller,for da blir eg så fryktelig skuffet når eg tester negativt igjen.merker eg kjenner *ekstra* godt etter for tiden også,eg tror at minste lille antydning til smerte i ryggen/magen=mensen på vei.uff nå er det så gale at eg virkelig VIL at TR skal komme,så eg slipper å vente mere. :sur:

Noen som har opplevd noe tilsvarende her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevd det samme? :) Utallige ganger! Eller, ikke at mensen har vært så forsinket, men at jeg bare VIL at TR skal komme slik at jeg slipper å vente på å få flere negative resultat, det har skjedd meg mange ganger i løpet av disse 13pp som har gått (er i pp13 nå).

Men til din oppmuntring, vil ikke lage falske forhåpninger, men kan jo si det allikevel - søsteren min fikk ikke positiv test før to uker etter forventet mens, og hun er helt regelmessig til vanlig. Hun trodde hun hadde hatt en syklus uten eggløsning, for det kan jo også skje, men det var rett og slett bare lavt hcg-nivå.

Lykke til!

B

Skrevet

Hei igjen,og takk for svar!tok en test til idag,ble negativ men med en svaaak positiv strek også.så dro eg te legen senere,og ja,eg er gravid!huff har liksom ikke skjønt det enda eg..trodde liksom ikke det sku skje såå fort.hadde innstilt meg på å vente en stund.har fått inntrykk av at de aller fleste her inne går gjennom noen pp før det klaffer..wow er nesten litt skremt eg nå! :overrasket::)

lykke til med prøvingen din hvertfall!en dag klaffer det vettu. :klem:

Skrevet

Så utrolig morsomt Bumblebee!!

Gratulerer!

Jeg må innrømme at jeg er forferdelig misunnelig, men du har vel rett i at det kommer til å gå en eller annen dag...

:) Gratulerer igjen

B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...