Gjest forelska Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 har akkurat møtt en fyr som alt klaffer meg, dritbra sex, vi kan prate om alt og det er sjelden stille mellom oss. Prater flere ganger om dagen på telefonen og sender sms. møtte ham på nettet i november og vi møttes første gang i jula. sa pang første kvelden og overnattet to ganger etter det igjen. vi møttes igjen et par uker etter jul og da overnattet jeg to ganger. Vi bor langt unna hverandre, så møttes et par dager da jeg var hjemme i 4 dager. han sier så mye rart.. som at mye klaffer meg at han ikke er sikker på om han vil ha et forhold eller være singel. bare der er jo et dårlig tegn kankje... jeg sa alt til ham da, at jeg er dritforelska og så betatt at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på. han ville jeg skulle si d og sa det ga en god magefølelse. men så sier han at han ikke kan love noe, eller kanskje han lover noe i samme setning. Han vil jeg skal bo hos ham neste gang jeg skal komme og han skal ordne med ekstranøkkel. han skal ordne slik at vi ringer gratis til hverandre og jeg kunne få ei hylle i klesskapet hans. slike ting gjør at jeg får trua, men kanskje gutter bare tenker veldig praktisk? hva sier dere gutter? jeg har en god magefølelse, og hver gang jeg tror at nå hører jeg ikke mer idag, så ringer ham
Fønix Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Synes dette låter ganske lovende, jeg. Hvis han gir deg nøkkel og rydder plass i klesskapet, har han neppe planer om å dumpe deg rundt neste sving i hvert fall. Nå kjenner jo ikke jeg han karen her, men når det gjelder gutter generelt, kan du legge til grunn at det ikke er nødvendig å tolke oss så mye i det hele tatt. Vi pleier ikke å hinte eller å sende skjulte signaler (antagelig derfor vi også er så utrolig dårlige til å ta hint). Vi sier det vi mener. Enkelt og greit. Tipper det gjelder for han du har truffet også. Han sier at det er mye som klaffer med deg, men at han er usikker på om han er klar for et forhold. Ja, da er det vel antagelig sånn da. Litt kjipt for deg, for du skulle sikkert ønske at at han ikke tvilte på om han er klar for et forhold. Men det gjør han altså. Og da synes jeg du skal sette pris på at han er ryddig nok til å fortelle deg det. Så vet du hva du har å forholde deg til. At han er usikker betyr jo også at han holder muligheten åpen for at han kan gå inn i et forhold. Ut fra det du skriver, virker det ikke som det er noen tvil om at han er veldig interessert i deg. Skal jeg gi noe råd, må det være at du lar være å gruble så mye. Prøv å bare hygge deg. Nyt tiden dere tilbringer sammen og se hvor det bærer. Så lenge dere har det fint sammen, er det lite sannsynlig at han vil trekke seg. Men hvis det blir masse stress, usikkerhet og masing, kan det hende han blir litt skremt. Det er en del gutter som blir det. I hvert fall de som ikke er sikre på hva de vil. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Les her om kommunikasjon mellom kvinner og menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå