Gjest Gjest_Laly_* Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er ei tynn jente,men nå få jeg ikke lov til å trene pga sykdom...så jeg lurte på om noen har prøvd et så kalt slankebelte http://www.powermaxx.no/helseshop/slankebelte.asp jeg skulle bare ha hatt det for å holde magen stram...noen som vet om det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er ei tynn jente,men nå få jeg ikke lov til å trene pga sykdom...så jeg lurte på om noen har prøvd et så kalt slankebelte http://www.powermaxx.no/helseshop/slankebelte.asp jeg skulle bare ha hatt det for å holde magen stram...noen som vet om det hjelper? ← For det første er ikke dette ment å være et belte som trener musklaturen på noe vis, så det vil ikke akkurat holde magen stram. For det andre så virker det ikke som et badstubelte heller. Huden rundt magen blir varm og rød, men jeg svetter ikke en dråpe. Bortkasta penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er bare humbug. Og dersom du er syk og ikke får trene skal du ikke bruke sånt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 Og dersom du er syk og ikke får trene skal du ikke bruke sånt heller. ← Det kommer nå an på grunnen til at man ikke skal trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Del Skrevet 30. mai 2007 Flere svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 30. mai 2007 #6 Del Skrevet 30. mai 2007 Tror ikek dette beltet vil bidra til å holde magen hvrken flat eller stram. Med unntak av når det er på..... Muskler trenger bevegelse og belastning. Fett forbrennnes ved bevegelse og belastning. Et slikt belte kan kanskje gi støtte og avlastning for øm rygg, men effekt utover det? Det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slank Skrevet 30. mai 2007 #7 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg gikk ned 18 cm rundt magen ved hjelp av slankebelte fra tv-shop. Trente ikke. Jeg vet at det høres usannsynlig ut, men det er sant. Reklamen lyver ikke alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #8 Del Skrevet 30. mai 2007 Aner ikke, men har vurdert å kjøpe noe liknende på ebay (MYE billigere, søk på sauna belt el) for å lindre ryggsmerter. Må være mer praktisk enn å styre på med varmepose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei, Slank, hvor kjøpte du det og hva het det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #10 Del Skrevet 14. januar 2008 Funka ikke på meg hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Henry_* Skrevet 3. september 2008 #11 Del Skrevet 3. september 2008 Funka ikke på meg hvertfall.... Jeg kjøpte meg slankebelte hos saunaroyal.no fungerte bra for meg, anbefales hver fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_malin_* Skrevet 5. desember 2008 #12 Del Skrevet 5. desember 2008 Tror ikek dette beltet vil bidra til å holde magen hvrken flat eller stram. Med unntak av når det er på..... Muskler trenger bevegelse og belastning. Fett forbrennnes ved bevegelse og belastning. Et slikt belte kan kanskje gi støtte og avlastning for øm rygg, men effekt utover det? Det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #13 Del Skrevet 5. desember 2008 hva heter det belte du kjøpte gjennom tvshop??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Matilde Skrevet 3. januar 2011 #14 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg gikk ned 18 cm rundt magen ved hjelp av slankebelte fra tv-shop. Trente ikke. Jeg vet at det høres usannsynlig ut, men det er sant. Reklamen lyver ikke alltid. Seriøst? Hvilket da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #15 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvis du ikke kan trene er det vel bedre å prøve ett av de beltene/apparatene som gir elektriske impulser til musklene og dermed faktisk trener dem...? med økt muskelmasse vil også forbrenningen øke. Hvis man ser på TV-shopreklamer er effekten av disse heftig overdrevet, men såvidt jeg har skjønt har de littegranne for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 3. januar 2011 #16 Del Skrevet 3. januar 2011 Seriøst? For tre år sidan? Dette er juks og bedrag. Styr unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå