Adonia Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 jeg så en kul bukse her om dagen, men har ikke funnet den i noen butikk ennå. kankje noen av dere kan hjelpe meg? den var baggy, i mørkt stoff, fra levis. var et merke der det sto levis (i blokkbokstaver) i beltehøyde omtrent. noen som har sett noe lignende?
Gjest Deception Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Var det hvitt merke med blå skrift? I så fall er det Blue-serien, og det er egentlig guttebukser, men glimrende til jenter. Jeg har selv den som heter Skinny, som jeg har kjøpt i en større størrelse enn jeg normalt bruker. Jeg kjøpte den på Carlings, kanskje i oktober?
Metis Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg vil også ha!!! Må bare spørre hvor mye du betalte? Mener mannen betalte rundt 1800.- for sin. Stemmer dette sånn cirka? Kjipt at det skal være så dyrt da!
Gjest Deception Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Min kostet 1399, tror jeg det var. Men det er ikke sikkert at det er samme type bukse, da.
Millis Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Den som har blå skrift med stjerne? Carlings. De er litt baggy bukser ja. Men jeg som er lita kan IKKE ha. Ihvertfall ikke den veninna mi har. Vide rette bein gjør deg skikkelig stubby. Koster rundt 1500 ja,
Gjest Deception Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Den som har blå skrift med stjerne? Carlings. De er litt baggy bukser ja. Men jeg som er lita kan IKKE ha. Ihvertfall ikke den veninna mi har. Vide rette bein gjør deg skikkelig stubby. Koster rundt 1500 ja, ← Ja, men de har flere modeller. Den jeg har, er smal i beina, men saggete. Jeg er ganske liten selv, så jeg skjønner hva du sier. Men det finnes, som du sier, også en som er vid og rett hele veien. Tror den modellen heter 5004, mens den jeg har, heter 5005 (skinny).
Adonia Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2007 Var det hvitt merke med blå skrift? I så fall er det Blue-serien, og det er egentlig guttebukser, men glimrende til jenter. Jeg har selv den som heter Skinny, som jeg har kjøpt i en større størrelse enn jeg normalt bruker. Jeg kjøpte den på Carlings, kanskje i oktober? ← mulig det var hvitt merke med blå skrift ja. husker ikke helt.. kanskje jeg burde ta meg en tur på carlings jeg da. men er kanskje forsent hvis du kjøpte den i oktober.. pleier egentlig ikke kjøpe så dyre bukser. men er vel verdt det hvis den sitter skikkelig bra..
Adonia Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2007 hmm søkte på levis blue og tror ikke det var den typen bukse jeg tenkte på. de bildene jeg fant var med en ganske stor stjerne, og liten skrift under der det sto levis. er det sånn deres bukse ser ut også? tror egentlig ikke at det var en stjerne på den buksa jeg vil ha. det var i hvertfall ikke noe jeg la merke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå