Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

YSL CONCEALER

Hvilken farge skal en velge om en har normal "hvit" hud men med litt farge i? Bruker f.eks medium beige fra i.d, og pleier bruke solpudder over. vil da den lyseste varianten av YSL´s concealer bli for lys? Eller skal de kanskje vaere sA lyse?

Om jeg husker rett sA er det jo bare inntil nylig (noen Ar siden) at de fikk flere fargevarianter av denne concealeren, og den har "alltid" vaert sett pA som et veldig bra produkt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Du mener Touche Eclat? Det er som sagt ikke en concealer, men en highlighter til bruk under øynene osv.

Jeg har selv en hudfarge lik den du beskriver, og har nr 2. Nr 1 er veldig rosatonet, og kræsjer med hudtonen min. Nr 2 er gultonet, men også lys.

Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg er veldig lys i huden men bruker nr. 2. Tror nr. 1 hadde blitt for lys.

Gjest Deception
Skrevet
Jeg er veldig lys i huden men bruker nr. 2. Tror nr. 1 hadde blitt for lys.

Nr.1 og 2 er like lyse; forskjellen ligger i at nr 1 er rosatonet (kald), og nr. 2 er gultonet (varm). Nr 3 er mer aprikos, og endel mørkere.

Skrevet

Ikke for å spore av, men vil bare komme med et lite tips:

Hvis du er blå underøyene, så anbefaler jeg Helena Rubenatein Magic Concealer. Denne er fantastisk, og en concealer, ikke en highlighter. Dvs. at den skjuler alt og gir et naturlig resultat. I tillegg funker den perfekt på kviser (om det skulle være et problem). Den er magisk! :)

Ville bare si det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...