Gå til innhold

Moizture Surge fra Clinique

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd / bruker denne delikate, rosa, gelèaktige, kremen ? Jeg har snart brukt opp en krukke, og det er knapt to / to og en halv uke siden jeg kjøpte den!?!? Den var overhodet ikke drøy i det hele tatt. Synes heller det gikk mye og at den ikke gav så mye fuktighet som jeg ønsket. Selv om den var "passende" for huden min. Synes også jeg tørket ut hvis jeg ikke brukte "mye" av den.

Jeg må ikke ha FOR fete kremer, heller ikke kremer som tørker mye ut. Trodde denne var en passende krem for meg, men jeg tror ikke jeg skal kjøpe den igjen.

Kommer til å kjøpe meg en annen krem. Er det noen forslag ? Har ikke råd til en hel hudpleieserie akkurat nå, så tenker bare på kremen. Renseprodukter og clarifying lotion har jeg fra clinique.

Forslag og erfaringer mottas med takk :D

Diva :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var heller ikke helt fornøyd med denne kremen. Kjøpte en krukke for et par år siden og den forsvant på et blunk. Kjøpte også en del andre Clinique-produkter, men liker dem ikke.

En lignende krem som er mye billigere er Synergie(?) sin.

Den er grønn tror jeg og har gele-konsistens.

Det kan jo hende at du kan bruke den hvis du ønsker deg fukt, men ikke fett?

Ellers har jeg kjøpt meg en Aloe Vera-gel som jeg bruker daglig. Den gjør underverker synes jeg.

Skrevet

Tusen takk for tips Lea :D

Skal ut og snoke litt imorra (etter gu-timen :evil: død og pine)

De kremene du nevnte kan jeg godt tenke meg å prøve : - )

Ha en god kveld :D

Gjest sexysadie
Skrevet

Clinique er helt topp på meg , men har nu godt over til Estee Lauders sortiment.

Det er helt topp produkter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg brukte også den Clinique kremen du snakker om og hadde litt samme erfaring. Likte godt konsistensen, men den trakk så fort inn, og jeg følte at huden ble fort tørr igjen.

Gikk imidlertidig over til Christian Diors hydra move (tror det er det den heter) og den er jeg veldig fornøyd med. Drøy og akkurat passe fet for min hud. Tror den Clinique kremen rett og slett ikke egner seg så godt for vinterhud, for da er man gjerne ekstra tørr og trenger en krem som er fetere. Clinique-kremen inneholder mye vann, mens det er mer fett ihvertfall min hud trenger nå om vinteren.

Skrevet

syns heller ikke moisture surge holder hva den lover, på langt nær!

min favoritt fuktighetskrem er hydra floral fra decleor. den eneste jeg har vært 100% fornøyd med så langt. kan definitivt anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...