Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt svar på et hår-dilemma... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skulle gjerne hatt svar på et hår-dilemma... :)

Ja, enig !

Skrevet

Tror det er iallefall en frisør her inne. ;)

Kan være lurt å skrive hva dere trenger hjelp til.

Skrevet

Fyr løs! what's ur hair problem,girls?

Skrevet

Jeg har alltid vært blond..men har i det siste fått veldig lyst til og farve det helt sort/blåsort. Det går vel ann og "rewerse" det tilbake til blondt igjen om jeg skulle ønske det?? Jeg mener ett par avfarvinger og en del bleking burde finne det blonde håret igjen? Jeg må liksom tenke litt sånn før jeg gjør det :)

Skrevet
Jeg har alltid vært blond..men har i det siste fått veldig lyst til og farve det helt sort/blåsort. Det går vel ann og "rewerse" det tilbake til blondt igjen om jeg skulle ønske det?? Jeg mener ett par avfarvinger og en del bleking burde finne det blonde håret igjen? Jeg må liksom tenke litt sånn før jeg gjør det :)

Jeg er ikke frisør, men er ikke brunt finere...? :)

Skrevet
Jeg er ikke frisør, men er ikke brunt finere...? :)

Nei..jeg er sånn enten hvit eller sort freak, hehe.. :P Jeg synes det er såå fint med sånn hår som hun i Pussycat dolls har f.eks.. Det ser ut til og være sort/blåsort.

*drømme*

Skrevet
Nei..jeg er sånn enten hvit eller sort freak, hehe.. :P Jeg synes det er såå fint med sånn hår som hun i Pussycat dolls har f.eks.. Det ser ut til og være sort/blåsort.

*drømme*

Hehe :ler: okay, da skal jeg ikke ta drømmen din ifra deg! :)

Skrevet

Lola83!

Jeg er helt lik deg med den tankegangen der.. enten lyst eller sort. (kalde farger,takk!)

Angående å farge det frem og tilbake fra sort til hvitt osv. kommer helt ann på hvor mye "juling" håret ditt tåler.

Det er absolutt ikke umulig.!

Pass bare på at det går en stund før du farger d fra sort til hvitt. Og vær flink til å kure det.

(Redkens extreme serie er topp for sånne som deg :icon_razz:)

Skrevet

Bare for å nevne det..

Jeg satt hårmodell en gang. da fikk jeg farget håret sort og orange.. så helt forferdelig ut,så jeg insistrerte på å få det heelt lyst igjen samme kvelden.

det endte med HELT kort hår og endel tårer..

Da bleket vi det ca 4-5 ganger på rappen.

Skrevet
Hehe  :ler:  okay, da skal jeg ikke ta drømmen din ifra deg! :)

Fint. Hehe.

Skrevet
Lola83!

Jeg er helt lik deg med den tankegangen der.. enten lyst eller sort. (kalde farger,takk!)

Angående å farge det frem og tilbake fra sort til hvitt osv. kommer helt ann på hvor mye "juling" håret ditt tåler.

Det er absolutt ikke umulig.!

Pass bare på at det går en stund før du farger d fra sort til hvitt. Og vær flink til å kure det.

(Redkens extreme serie er topp for sånne som deg  :icon_razz:)

Takk for svar :sminkedokke:

Skrevet

Vel, er det noen frisører her da?

Skulle gjerne visst om det faktisk er mulig å bleke/stripe hår (ikke hjemme - det blir for hardt til håret) ((hos frisøren)) som er blitt farvet mørkt som tidligere var blondt? Jeg fikk farvet håret brunt i oktober. Nå har jeg venta lenge nok og vil ha tilbake den farven jeg hadde før! Og håret mitt ser ikke ut nå og jeg vil ikke være brunette lengre, jeg ser helt herja ut med den farven...

Skrevet

Er absolutt mulig,det.. Hvor mange omganger du må bleke det kommer helt ann på fargen på håret ditt nå.

skal du ha d helt lyst,og er f.eks rød/mørkebrun osv så må du sikkert ha noen runder hos frisøren.

Skrevet

Men er det ingen frisører her som kan svare da? (Eller må jeg vente til i morgen og ringe og spørre selv) :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...