Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cleopatra
Skrevet

Jeg glemte selvsagt helt av denne, men er det noen som kan gi meg et referat evnt. vet hvor man kan se reprisen på nett?

Går det forresten reprise på Tv2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hugsar ikkje så godt kva som skjedde, men Angelica vart iallfall "friskmeldt" og måtte kun inn til årlege kontrollar.

Typen med vossedialekt oppsøkte "Lisa Tønne" når ho var ute med ekskjæresten og tok ein øl. Han slit med sjalusi og klikka fullstendig.

Mannen til "Lyran" oppsøkte elskerinna si, og fant ut at ho truleg hadde sambuar. Han er nok usikker på om babyen hennar kan vera hans.

"Lyran" ser ut til å vera overarbeida.

Og "Lisa Tønne" mista jobben på det ridesenteret fordi dei måtte spara inn på midlane.

:ler: Fekk du noko som helst utav dette?

Hugsar dessverre ikkje namna på dei som blir spelt av Lyran (?) og Tønne...

Endret av Discokula
Gjest Cleopatra
Skrevet

Tusen takk :hoppe:

Fullt fortåelig. Husker ikke navnene jeg heller...

Skrevet

Typen med vossedialekt oppsøkte "Lisa Tønne" når ho var ute med ekskjæresten og tok ein øl. Han slit med sjalusi og klikka fullstendig.

Eg berre pirka litt... Endre Hellestveit, som spelar typen til Solfrid (Lisa Tønne), er ikkje frå Voss, men frå Kvinnherad ;)

Skrevet
Eg berre pirka litt... Endre Hellestveit, som spelar typen til Solfrid (Lisa Tønne), er ikkje frå Voss, men frå Kvinnherad  ;)

:ler: Er han ikkje frå Voss? Syns han pratar akkurat slik... Men takk for at du retta på meg :)

Skrevet

Hva skjedde forrige uke (episode 3) da? Må oppdatere meg til i kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...