Philippa Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Har fått allergiske reaksjoner på produkter fra hudpleier. Har jeg rett til å få igjen pengene?
Amygdala Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 De største og mer eksklusive merkene har som regen en slags ordning med butikken eller hudpleieren ja, slik at du ofte får igjen penger dersom du skulle reagere på produktene. Du må som regel fylle ut et reklamasjonsskjema, også sender hudpleieren eller de ansatte i butikken inn varen du har reagert på. Ta kontakt med hudpleieren du, så burde nok det ordne seg
Gjest Yoghurt Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg lurer på det samme, men for meg var det produkter fra apoteket..
GoldenGlow Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Ja, som regel får man bytte til et annet produkt, så jeg hadde ihvertfall prøvd
Gjest Tanita Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Så lenge du ikke har brukt opp over 1/3 av det så skal det kanskje gå greit. Og så må du være sikker på om det kommer av produktene. Hvis du fikk det iløpet av den første uka du startet med det, så kan det være pga produktene. Men liten sjanse for at du får igjen pengene hvis du har brukt endel av produktet.
Wonders Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 jeg fikk allergiske reaksjon i løpet av sekunder på noe ny ansiktsvask fra Loreal. Svei og brannt i hele ansiktet i løpet av sekunder, fikk litt panikk da, med ansiktet fullt av skum ... så jeg skyllte alt helt bort med vann i huj og hast...å så ikke ut. Hele ansiktet og nedover nakke og hals fikk masse små røde irriterte nupper. Trodde jeg skulle klø meg til blods! Tok en allergi-tablett og det gikk over i løpet av en drøy havltime... Gikk tilbake å ba om pengene tilbake men hadde kastet kvitteringen og betalte kontant, jeg fikk ikke noe fra H&M Bruker ikke noe crap igjen.
Gjest schakra Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Ser at det skrives endel om allergiske reaksjoner på kosmetikk. Det er ikke så rart, produktene er jo fulle av kjemiske tilsettninger som vi ikke har murlighet til å lese oss til hva er på pakkningene. Det er i hvertfall ikke rart vi får utslett og kviser.Ser at det skrives endel om rensevann og renseprodukter, det er bare tull.Den eneste gangen jeg har renset huden min, så jeg ut som jeg hadde en hudsykdom. Har også vært til hudpeie, der blir det sagt at huden min er ren å fin, selv om jeg bare bruker rent vann. Takke meg til gode dødehavsprodukter.
Philippa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2007 Får oppdatere litt her... Jeg har snakket med hudpleier, og fikk forklart at det ikke var en allergisk reaksjon, men en normal reaksjon når man begynner med "aktive" produkter. Videre sa hun at det bør gå en måned slik at huden får tid til å fornye seg. Huden min har blitt bedre de siste dagene, så da regner jeg med at det var en tilvenning til de nye produktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå