Pasha Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har planer om å ta et kurs på en av disse stedene. men hvilken er best og mest seriøs. På nks koster det ca 4000 kr mindre enn på nki, men på nki er alt av matriale inkludert. Er det en av disse som er bedre enn den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Etter hva jeg vet er det hipp som happ. Men det spørs vel på studie. Hva skal du studere? Har selv studert via NKS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg studerer gjennom NKI og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har studert gjennom NKI, òg er fornøyd! Tok nett eksamen i forrige uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ueland Skrevet 4. februar 2007 #5 Del Skrevet 4. februar 2007 Nki er i samme gruppe som NITH, som er en privat høyskole som bla jeg studerer ved (og 600 andre), så det er ikke noe tull der hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 4. februar 2007 da burde jeg kanskje satse på nki da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 4. februar 2007 #7 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har studert gjennom NKI, òg er fornøyd! Tok nett eksamen i forrige uke! ← Hva studerte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå