Dior Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Heisann!! Jeg tenkte o kanskje sporre dere. Jeg har har et problem med min hud.Jeg har tor(litt sensitiv) hud.Acne hud kanskje? Jeg har vaert plager av 3 kviser po kinnet .Og 3 med haken.(ikke modne til o klemmes)Inngrodde kviser da tenker jeg. I en mnds tid. Jeg tok 2 face mapping po dermalogica sin webside,og fikk beskjed at jeg tor hud.Og acne hud. jeg bruker no Biotherm hydra detox.Og renseserien.brukt forskjellige produkter derfra. Vil nu prove: ANTI-BAC SKIN WASH eller ESSENTIAL CLEANSING SOLUTION SKIN SMOOTING CREAM OIL CONTROL LOTION(Om sommeren,da huden trekker til seg mer olje) SKIN HYDRATING MASQUE MEDICATED CLEARING GEL Er dette en bra losning eller?
kitekatt Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Heisann!! Jeg tenkte o kanskje sporre dere. Jeg har har et problem med min hud.Jeg har tor(litt sensitiv) hud.Acne hud kanskje? Jeg har vaert plager av 3 kviser po kinnet .Og 3 med haken.(ikke modne til o klemmes)Inngrodde kviser da tenker jeg. I en mnds tid. Jeg tok 2 face mapping po dermalogica sin webside,og fikk beskjed at jeg tor hud.Og acne hud. jeg bruker no Biotherm hydra detox.Og renseserien.brukt forskjellige produkter derfra. Vil nu prove: ANTI-BAC SKIN WASH eller ESSENTIAL CLEANSING SOLUTION SKIN SMOOTING CREAM OIL CONTROL LOTION(Om sommeren,da huden trekker til seg mer olje) SKIN HYDRATING MASQUE MEDICATED CLEARING GEL Er dette en bra losning eller? ← Jeg har ikke prøvd alle disse produktene, men er veldig fornøyd med SSC Men hvordan fikk du tatt mapping på hjemmesiden? jeg gikk inn men får bare lese litt om evt problemer i hver sone.
Dior Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har ikke prøvd alle disse produktene, men er veldig fornøyd med SSC Men hvordan fikk du tatt mapping på hjemmesiden? jeg gikk inn men får bare lese litt om evt problemer i hver sone. ← http://www.dermalogica.com/default2.asp?region=?&location=?
kitekatt Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 http://www.dermalogica.com/default2.asp?region=?&location=? ← Skjønte den ikke helt jeg det står bare hva man kan gjøre for sånn og sånn hud...
MBelucci Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Skjønte den ikke helt jeg det står bare hva man kan gjøre for sånn og sånn hud... ← trukk po.... your skin get face mappedSM det under er information ang huden.... prov igjen....
Nemesis Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Når det kommer til de kvisene du har på haken så er de nok hormonbetinget. Altså koblet til det måndlige som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå