Gå til innhold

Hvordan festes tiaraen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg skal ha tiara, så har lett på nett etter en jeg syns er fin. Hvordan festes tiaraen best mulig?

tiara

Er dette en tiara som kan festes greit? Hva bør jeg se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt. Min ser ut som en vanlig hårbøylei fasongen og settes bare oppi der. Regnermed hun fester den med spenner og hårspray pånoe vis når hun fikser håret mitt.

Skrevet
Superlim  :klø:

Hehe... kan bli artig når den skal av igjen på kvelden...

Skrevet

Ser ut som om den kan festes greit siden det er kammer på siden av den.

Den var veldig fin - en utrolig fin pris på den!! Vet du hva det koster å få den sendt til Norge? Jeg kommer ikke inn på shipping-siden...

Gjest Revenka
Skrevet

Kjempefin tiara!!!

Min må festes med hårspenner. Den har hull i endene hvor spennene skal trees igjennom.

Skrevet

Oi, dette haar jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg burde finne fram tiaraen min og finne ut hvordan den skal festes. Men trodde jo den skulle festes med med spenner hvertfall.

Skrevet

Den var veldig fin - en utrolig fin pris på den!! Vet du hva det koster å få den sendt til Norge? Jeg kommer ikke inn på shipping-siden...

vet ikke helt hva det koster, tenkte kanskje å bestille et par stykker fra denne siden hvis ikke frakta er avskrekkende (prisene er jo veldig snille). Så kan jeg se hvilken jeg liker best når de kommer...

Skrevet

Min hadde sånne "stenger" og den ble festet med x antall hårnåler.

Gud, så fine de var :hjerte:

Skrevet

De skal ha 20 dollar for shipping, og betalingen går gjennom paypal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...