Gjest Gjest_Ekteparet_* Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Vi er et par som har væt gift i 21 år. For noen uker siden var vi på en venner venners fest. Vi kom da i snakk med et annet par. Hyggelige mennesker som vi fant tonen med. For noen dager siden var vi ute å spiste sammen med dem med etterfølgende runde på pub. I samtalen denne kvelden kom det frem at de av og til pleide å ha sex sammen med andre par. Noe som også innebar at de byttet partnere, gjerne i samme rom. De ville fortsette å være venner med oss uten at det dreide seg om sex, men lot det skinne gjennom at muligheten for å treffes også på denne måten ligger åpen. Vi var litt sjokket men fattet. Av og til har vi lekt med fantasi om å innvolvere andre i vårt sexliv men det har ikke vært meningen å realisere dette. Nå er vi begge litt fristet. Dette har satt fart i vårt sexliv de siste dagene, men vi er uskre på hva dette vil gjøre med vårt forhold. Vi er modne trygge mennesker som er veldig glad i hverandre og vil nok like å se at partneren har det god. Ingen av oss er av den sjalu typen. Etter mange års samliv ser vi at dette kan være en mulighet til å piffe opp sexlivet. Er det noen i dette forumet som har erfaringer med parsex / partnerbytte? Vi vil være takknemlige for innspill.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Tror neppe du får noen svar. Denne forrige tråden om temaet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=242528 ...ble stengt for noen dager siden, pga at tilhengere og motstandere holdt på å klore ut øynene på hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Det var jo en rimelig klar invitasjon til trådstarter fra det andre paret. Spennende.. Vil gjerne høre mer om hvordan dette utvikler seg.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Mitt forhold gikk til hel... Ikke og anbefale hvis man har det minste tvil om man ønsker og se sin kjære bli knullet av en annen mann. Vi var og helt "trygg" på hverandre, men hva er trygg egentlig
Daiquiry Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Det var jeg som startet den "famøse" tråden og som endte med rett og slett drittslenging og påstander som ikke hadde rot i virkeligheten. Men jeg velger å svare likevel. Partnerbytte/trekant er IKKE for alle, men de som føler at de er klare for det, må jo selvfølgelig gjøre det. Men ikke forhast dere og snakk med mange par. Prøv Cupidoclub, det er mer seriøst enn andre steder... Lykke til!!
Daiquiry Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Tror neppe du får noen svar. Denne forrige tråden om temaet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=242528 ...ble stengt for noen dager siden, pga at tilhengere og motstandere holdt på å klore ut øynene på hverandre. ← Og den tråden ble jo ikke akkurat så seriøs pga innlegg fra dere anonyme gjester som bare kommer inn her for å provosere. Få dere et brukernavn og ikke skjul dere bak som gjester.
Daiquiry Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Det var jo en rimelig klar invitasjon til trådstarter fra det andre paret. Spennende.. Vil gjerne høre mer om hvordan dette utvikler seg. ← Det var jo et veldig serøst innlegg......
Gjest Mitt tips Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Hei på dere! Vi er et relativt ungt par (31 og 32 år gamle. Har vært samboere i 9 år) som også driver med partnerbytte og jeg kan anbefale at dere snakker masse om og forestillere dere hvordan dette vil "føles", når det faktisk skjer, at dere bytter partnere. Mange følelser som sjalusi og sorg kan dukke opp, når man driver med denslags. For vår del har dette ikke vært noe problem, og alt har bare vært moro og deilig!! På Cupido Club www.cupido.no kan dere melde dere inn som gratismedlemmer og be om andres erfaringer. Dere vil nok få svar av blannet karakter, men sikkert mange gode råd. -og morsomme bekjentskaper.. ;-) Lykke til!! Klem fra kristine
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Mitt forhold gikk til hel... Ikke og anbefale hvis man har det minste tvil om man ønsker og se sin kjære bli knullet av en annen mann. Vi var og helt "trygg" på hverandre, men hva er trygg egentlig ← Dette tror jeg ikke noe på. Dere hadde ikke den nødvendige tryggheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå