Gå til innhold

svangerskap - sex - igjen... :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Har et spørsmål jeg, eller to faktisk!

Er det noen andre som faktisk får vondt av å få orgasme når dere er gravid???

Så spørsmål to:

Jeg har en del "rifter" rundt skjeden og på kjønnsleppene(alle prøver sier jeg er frisk) så jeg lurer på om andre har dette problemet, jeg har det også oppover skjeden(litt), så det er litt ubehaglig inn i mellom å ha sex.

Vel er det noen som har noe av dette som jeg har? Som kanskje har et lite tips om hva som hjelper???

Hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Jepp - orgasmeproblemet er jeg kjent med. Tror det eneste som hjelper er å ikke få orgasme. Tuller. Det går over når man blir litt større.

Riftene har jeg ingen erfaring med.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er kommet over halvveis i svangerskapet da. Men må jeg vente med å nyte orgasmene til barnet er ute så får jeg vel heller det. Takk for svar i alle fall!! :lol:

Men er det noen som vet noe om riftene???

Hilsen meg

Skrevet

Jeg også har de orgasme-problemene, jeg er også over halvveis. Så kanskje vi bare får smøre oss med tålmodighet :)

Riftene vet ikke jeg noe om heller... dessverre!

-Ine2

Gjest Anonymous
Skrevet

Har før jeg ble gravid ofte blitt sår i kjeden etter sex. Dette ble værre etter at jeg ble gravid. Det beste er å smøre med sinksalve, bruk mye!!! Veldig effektivt, sårene og evnt. riftene (vet ikke om du har samme type som jeg har hatt da men) forsvinner i løpet av et par dager :) Så er man klar for sex igjen :D Har ikke hatt orgasmeproblemet, heldigvis :wink:

Skrevet

Jeg hadde veldig stikking i magen under orgasme.Men det er over nå.

Jeg er øm og alt .Og har ikke hatt noe sengekos på over tre uker,som aldri har skjedd før :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...