Gjest Meg!! Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Hvor mye har sex å si i et samlivsforhold? Er sex noe man bare praktiserer i starten av et forhold, eller er sex noe et menneske bare må ha. Er sex en livsnødvendighet??? Hva synes dere??
Morena Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg for min del synest sex er veldig vikig i et forhold... Men kan til tider vere at jeg vil ha sex mange ganger om dagen og andre ganger en uke mellom hver gang! Men om det er en livsnødvendighet vet jeg ikke, men alle liker vel å bli og å tilfredstille vel...?!
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 for meg så er sex kjempeviktig, og når man møter den ene som man har fantastisk sex med og mye annet klaffer, så skjønner man at sex kan man ikke leve uten. ikke jeg iallefall. at ting endrer seg og at det blir mindre, det er naturlig,men var det der fra starten av så går det an å finne tilbake. om ikke sykdom hindrer en.
Pail Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Ser ikke for meg at jeg skal være tilfreds med et liv uten sex i fremtiden.. så sex i et forhold er for meg viktig. Selvfølgelig varierer inseniteten og mengden fra uke/måned/år til uke/måned/år.. men sex må man ha! Nærhet er en nødvendighet
Gjest Vidvandre Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Akkurat sex er ikke det aller viktigste i et forhold for meg, men en veldig stor bonus Og forhåpentligvis en bonus man fortsetter å få og gi igjennom hele forholdet og samlivet sammen.
Amalie_85 Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg syns det er veldig viktig. Men det må ikke alltid stemme med en gang, noen må tilpasse seg hverandre. Men de aller aller fleste forhold får en nedgang i forhold til sex, at de ikke har det så ofte som de hadde da de ble sammen! For meg tror jeg at ikke kunne levd uten sex, jeg føler meg alltid bedre etterpå, uten det tror jeg selvtilliten min hadde sunket veldig drastisk!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Hver dag, uke og så ett år? Den er drøy!
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Super sex er grunnmuren men ikke tilstrekkelig alene. Kjemi handler om mye annet også men super sex er en av de avgjørende ingrediensene for meg.
Havbris Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 (endret) God sex er en viktig del av forholdet - og hyppigheten kan variere fra fase til fase i forholdet. Men det behøver ikke alltid være slik at det generelt "går nedover". Jeg tror god sex er en overskuddsaktivitet - og i perioder i livet der man er slitne (f. eks i småbarnsperioden) kan det bli for lite overskudd til å orke å leke, utforske og nyte sex. Men - dette kan så absolutt ta seg opp igjen. Vi har begge passert 50 år, har vært gift i 19 år og har bedre og mer spennende sex enn noen gang! Og ja - det er fremdeles en viktig del av forholdet! Endret 25. februar 2010 av Havbris
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Jeg ser på sex som noe som knytter en nærmere sammen. Det er viktig med kos og intimitet i et forhold. Sex er noe av det som gjør at man blir forelsket i sin kjære igjen og igjen
crazyforgum Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 Jeg ser på sex som noe som knytter en nærmere sammen. Det er viktig med kos og intimitet i et forhold. Sex er noe av det som gjør at man blir forelsket i sin kjære igjen og igjen Jeg skriver under på denne. Men ... det er viktig å ha et realistisk bilde av hvor mye sex en orker når en har en hektisk hverdag og barn i huset ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå