Gå til innhold

Hvordan kjennes det å bli sprutet inni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann, så jeg vil nok aldri oppleve det.

Men kjenner dere damer noe når mannen spruter inni dere. Blir det "varmt" på en måte?

Jeg er inspirert av dette folkeeventyret, som mor aldri fortalte meg som liten:

Steke Vafler.

Det handler om ei overbeskytta jente som ikke vet hva som skal skje på bryllupsnatten. Ektemannen lurer henne ved å si at de skal steke vafler. Når han "kommer" sier han at han ikke kan fortsette fordi skaftet brakk. Hun sier ja det kjente jeg, for vaffelrøra randt inn i rauva.

Noe slikt var det, ja. Finner ikke eventyret i sin helhet igjen på nettet, desverre.

Så hvordan kjennes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker det ikke. Kan kanskje merke et ørlite "trykk" der første strålen treffer. Men bortsett fra det, nope.

Skrevet

Jeg kjenner ingen temperaturendring. Ei heller noen følese av varm væske. Det jeg derimot kan kjenne er rykninger i penis.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjenner ikke akkurat fysisk at han spruter inni meg, men jeg blir mer kåt når jeg vet at han spruter direkte inn i meg, og ikke i en kondom.

Skrevet

Kan ikke si jeg kjenner spruten, men rykingene hans er deilige..

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjenner det heller ikke., bare rykningene, men ingen sprut, varme eller lignende.

Skrevet

Testiklene er på utsiden av mannens kropp for at de skal holde sæden litt kaldere enn kroppen, altså ca 36 grader. Innsiden av en kvinne er ca 37 grader. Så, nei, man kjenner ingen varme. Langt inne i skjeden er man heller ikke spesielt følsom, så det er også vanskelig å kjenne noen sprut. Det eneste man merker er rykningene.

Skrevet
Testiklene er på utsiden av mannens kropp for at de skal holde sæden litt kaldere enn kroppen, altså ca 36 grader. Innsiden av en kvinne er ca 37 grader. Så, nei, man kjenner ingen varme. Langt inne i skjeden er man heller ikke spesielt følsom, så det er også vanskelig å kjenne noen sprut. Det eneste man merker er rykningene.

Sæden/Spermaen kommer faktisk fra sædblæra, inni kroppen. Det er kun sædCELLENE som produseres i testiklene.

Skrevet
Sæden/Spermaen kommer faktisk fra sædblæra, inni kroppen. Det er kun sædCELLENE som produseres i testiklene.

Det stemmer selvfølgelig. :klaske: Da er nok den også nærmere 37 grader.

Skrevet

Det er såvidt jeg vet bare i kioskromaner at kvinner merker dette :ler:

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

:Nikke::ler:

Skrevet

kjenner det når han trekke eg ut da... da renner det i rævva :sjarmor:

Skrevet

Kjenner det ikke. Av og til kan jeg kjenne rykningene, men det er ikke bestandig han rykker heller tror jeg. Det er ihvertfall ikke alltid jeg kjenner dem.

• Liker 2
Skrevet

Merker det ikke.

• Liker 2
Gjest Gjest 1
Skrevet (endret)

:enig_anim: :enig:

Det er vel også ekstremt drøyt av trådstarter å kalle det sprut. Det blir nok å overdimensjonere egen kraft en smule.

Endret av Gjest 1
Skrevet

Jeg er vel unnatket jeg, da. For jeg kjenner det tydelig. Ikke hver eneste gang, men som regel. Jeg kjenner ingen "sprut" eller "stråle", men jeg kjenner det som et ekstra trykk mot skjedeveggen/livmorhalsen. Samtidig som jeg kan kjenne at kuken blir hardere og rykker. Han pleier å slutte å bevege seg i det han kommer, så hadde det ikke vært for det ville jeg vel kanskje ikke kjent noe særlig. Andre jeg har hatt sex med fortsetter å småjukke mens de kommer, og da kjente jeg ikke noe i alle fall.

Skrevet

Jeg merker ingenting... Jeg husker at jeg ble skikkelig skuffet første gang en gutt kom inni meg, for jeg har lest mange kioskromaner opp i gjennom, så jeg trodde at jeg var skikkelig unormal.... :ler:

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Merker ingenting før han drar den ut....

Men merker jo på hele han at han kommer, da.. :sjarmor:

Endret av fjellfiol
  • Liker 1
  • 16 år senere...
Skrevet
Gjest Sprut skrev (På 3.2.2007 den 1.04):

Jeg er mann, så jeg vil nok aldri oppleve det.

Men kjenner dere damer noe når mannen spruter inni dere. Blir det "varmt" på en måte?

Jeg er inspirert av dette folkeeventyret, som mor aldri fortalte meg som liten:

Steke Vafler.

Det handler om ei overbeskytta jente som ikke vet hva som skal skje på bryllupsnatten. Ektemannen lurer henne ved å si at de skal steke vafler. Når han "kommer" sier han at han ikke kan fortsette fordi skaftet brakk. Hun sier ja det kjente jeg, for vaffelrøra randt inn i rauva.

Noe slikt var det, ja. Finner ikke eventyret i sin helhet igjen på nettet, desverre.

Så hvordan kjennes det?

Gammel tråd, men jeg hadde sex med en med kondom igår. Tydelig kjente jeg det gikk for han, både varme og strålen inni kondomen. Kjenner dere noe til det? Jeg har kun brukt kondom 2 ganger under sex så var litt nytt for meg🤭

Anonymkode: 2b216...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...