Gjest sitrus Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg fikk med meg en prøve på lotion og emulsjon fra denne serien sist jeg var på et parfymeri. Parfymedamen skrøt hemningsløst av disse, men det regner jeg med er jobben hennes. Er det noen som har prøvd denne serien (er den ny?), og hvordan var erfaringene? Er litt nysgjerrig, men litt skeptisk også til sånne parfymeriserier...
Gjest Deception Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg fikk prøve på en haug produkter derfra da serien var ny. Lotionene var i og for seg OK, men emulsjonene bare lå oppå huden og trakk dårlig inn. Etter noen dager ble huden min veldig tørr, selv om jeg hadde de rikeste produktene.
JallaJalla Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg fikk porselenshud av dette produktet
Gjest sitrus Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Takk for svar - har såvidt prøvd dem nå, og er kanskje litt enig i at emulsjonen blir liggende utenpå... Får bruke opp prøven og se hvoran det blir.
Catzy Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Hvilken av typene bruker du? Light, moist eller super moist? Jeg bruker light og er veldig fornøyd. Brukte det som var Inner Balance før, også da den letteste versjonen. Jeg er veldig fornøyd med produktene, kunne se at effekten var merkbar et par måneder etter at jeg hadde begynt med dem. Som sagt, jeg bruker Light til vanlig, men har et par prøver av både emulsjon og lotion i Moist. Og det er altfor fett for min del. Det er stor forskjell. Hvis du har prøver på Moist, be om å få prøver på Light neste gang, for det er en solid forskjell. Jeg har ikke hverken veldig tørr eller fet hud, og Light funker best.
Gjest Elfrida Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Jeg bruker moist-varianten og er superførnøyd med produktene. Bruker milky soap som rens (selv om man egentlig skal bruke to renseprodukter). Til øynene bruker jeg intensive eye mask and essence. Det som er digg med disse produktene for meg er at det gir akkurat passe mye fukt, og at man ikke bruker forskjellig produkter morgen og kveld. Jeg syns huden min er beroliget, og får lite urenheter. Jeg har sensitiv hud som lett blir tørr om vinteren.
Gjest sitrus Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg fikk prøve på light-produktene (og bare lotion og emulsjon, vet ikke helt hva annet som finnes). Jeg synes egentlig de virker fine nå, huden blir glattere og får myk overflate, selv om det er litt vanskelig å trekke konklusjoner etter to dagers bruk. I utgangspunktet er jeg ganske fornøyd med produktene jeg bruker fra før også, men har fått litt tørr hud nå utover vinteren, og kunne tenkt meg å prøve noen andre fuktighetskremer. Huden min er jevn og fin fra før, bortsett fra altså tørrhet. Kanskje også litt sensitiv.
Gjest Gjest_Grethe_* Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Jeg fikk med meg en prøve på lotion og emulsjon fra denne serien sist jeg var på et parfymeri. Parfymedamen skrøt hemningsløst av disse, men det regner jeg med er jobben hennes. Er det noen som har prøvd denne serien (er den ny?), og hvordan var erfaringene? Er litt nysgjerrig, men litt skeptisk også til sånne parfymeriserier... Jeg har brukt den serien i halvannet år nå og er veldig fornøyd. Huden trives og produktene er drøye. Lotion kjøper jeg hver 3-4-mnd men det andre varer fra 6-10 mnd. Synes du skulle be parfymeriet ditt om prøver på hele renseserien, med lotion+emulsion m.m før du kjøper. Øyekremen er rådyr, men helt utrolig. Be om prøve på den også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå