Gå til innhold

MSN - Hindre at hele kontaktlista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man viser et eller flere bilder på MSN så kan hele kontaktlista se dette selv om man ikke er i samtale med vedkommende.

Er det noen måte å hindre at andre enn den man kommuniserer med i øyeblikket ser bildene i ruta ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om man viser et eller flere bilder på MSN så kan hele kontaktlista se dette selv om man ikke er i samtale med vedkommende.

Er det noen måte å hindre at andre enn den man kommuniserer med i øyeblikket ser bildene i ruta ?

Jeg tror ikke du kan hindre det. Men ta en titt i innstillingene.

Skrevet

Hva om du blokkere de du ikke ønsker skal se bildene? Vil de allikevel se personlig bilde? Det er kanskje bare status som blokkeres?

Skrevet

Å blokkere fungerer nok det, men det er jo litt tungvindt :)

Jeg hørte en nevne at det skulle gå an i Live Messenger, men jeg fant ikke fram til noe slikt, jeg...

Skrevet

Hvis du ikke finner noe i innstillingene som høres ut som en slik funksjon, så går det nok ikke.

Jeg kan ikke sjekke selv siden jeg bruker et annet program for å komme på msn (har Linux istedenfor Windows for tiden)

Skrevet (endret)

Det er et hav av muligheter på Live Messenger så det er jo mulig det finnes noe lurt et sted jeg ikke fant frem til med en gang, tenkte jeg. :)

Endret av Frøken¤Fryd
Skrevet
Det er et hav av muligheter på Live Messenger så det er jo mulig det finnes noe lurt et sted jeg ikke fant frem til med en gang, tenkte jeg. :)

Søke i hjelpefunksjonen ;)

Skrevet

Finnes det og, altså ? :sjenert:

Skrevet
Finnes det og, altså ?  :sjenert:

Det finnes i de aller fleste programmer :)

Åpne msn, pleier å stå hjelp eller help lengst til høyre på linjen øverst, eller i en drop-meny til høyre et sted (mener å huske at det vært et sted på høyre side i samtlige pogrammer jeg noen gang har brukt).

Skrevet (endret)

Jeg fant søkefunksjonen, men ikke det jeg leter etter, så da kan jeg vel konkludere med at jeg:

1. Er dårlig på å lete.

2. Er blitt feilinformert om en funksjon som ikke finnes likevel.

:)

Endret av Frøken¤Fryd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...