Gjest Cheryl Skrevet 18. februar 2003 #1 Skrevet 18. februar 2003 Jeg bruker til daglig kun en fuktighetskrem i ansiktet men jeg ser så blank ut i huden av det, kollegene mine har til og med spurt meg om jeg er svett! Så ille er det altså, så jeg bruker ofte løst pudder over kremen.... Men jeg fant en krem i butikken, den har en mattende effekt. Jeg tror den var fra L'oreal Plenitude og flasken var grønn. Det jeg lurer på er om denne kremen virkelig matter ned huden like mye som et pudder og om den ikke tetter igjen porene slik at det kan danne seg urenheter i porene? For jeg vet at pudder over dagkremen min kan tette igjen porene ja så jeg vil gjerne slutte med det men jeg vil likevel ikke se så blank ut i huden! Noen som har noen gode råd?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. februar 2003 #2 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har en fra Clinique som matter og gir fukt, den matter veldig faktisk. Husker ikke hva den heter, men krukken er blå. Lykke til
Kosejente Skrevet 19. februar 2003 #3 Skrevet 19. februar 2003 Jeg bruker "Hydra mat..." fra Decleor.....den er veldig god.....samtidig som den matter så gir den huden mye fuktighet.....koster ca. 270,- for 50 ml...fås hos hudpleiere...
ivanka Skrevet 19. februar 2003 #4 Skrevet 19. februar 2003 oil control lotion fra dermalogica er supereffektiv. men den gir ikke mye fuktighet.
Cilla Skrevet 19. februar 2003 #5 Skrevet 19. februar 2003 Jeg ser noen anbefaler hydra mat og noen hydra floral fra decleor. Hvilke av disse gir mest fuktighet?? Hva er forskjellen på de? Har tørr(fuktfattig ) hud, kombinasjons hud muligens. Har tidligere brukt hydra zen for tørr hud, men det går mot vår, og da trenger jeg ikke fullt så mye fukt som om vinteren.
ivanka Skrevet 19. februar 2003 #6 Skrevet 19. februar 2003 hydra floral gir mest fuktighet. bruker hydra mat om sommeren, men den holder ikke for meg på denne tiden av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå