Devana Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har så hersens vondt i bena. Når jeg sitter og så reiser meg opp så verker det fryktelig i bena, som om bena skal svikte fordi de sprenger så fælt. Jeg snakket med legen om det uten at jeg egentlig ble klokere fordi han ikke visste hva det kunne være. Ble sendt til MR av hodet og ryggen for å sjekke at jeg ikke hadde MS pga at jeg har endel plager og smerter i bena...Tok to MR'er med mellomrom uten å finne noe+ en nevrologisk undersøkelse, men alt var fint, og nå står jeg her som et spørsmålstegn. Vondt er det fremdeles...Merket det senest istad når jeg gikk ut av bilen etter å ha kjørt et stykke, så gikk det ca. ett minutt eller noe og så satte det inn med intense krampesmerter i bena og jeg ble helt gele i dem. Noen som har opplevd dette før, eller har noen tanker rundt det? Jeg kommer til å dra til en annen lege senere for å undersøke, kanskje for å få noen "nye" tanker rundt det.
Gjest baby-E Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 jeg ogå sliter med smerter i beina. Det føles egentlig som ektreme voksesmerter, men jeg har stoppet å vokse for en del år siden, så hva det egentlig er veit jeg ikke.
Devana Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 jeg ogå sliter med smerter i beina. Det føles egentlig som ektreme voksesmerter, men jeg har stoppet å vokse for en del år siden, så hva det egentlig er veit jeg ikke. ← Det er akkurat sånn jeg kan beskrive det. Har du fått sjekket det hos en lege?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Har ikke helt likt symptombilde, men jeg får kramper når jeg har slurvet med magnesiumen. Som regel får jeg i meg mer enn nok via kosten (spiser mye nøtter og frø), men når det blir slurv på det så hender det at jeg må ty til en magnesiumkapsel for å få opp nivået igjen.
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 høres ut for meg som " røykeben". eller vindusshoppe-ben. man stopper hele tiden opp for å se i vinduene fordi det gjør så satans vondt. så går man litt og så stopper man litt igjen.
Devana Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2007 høres ut for meg som " røykeben". eller vindusshoppe-ben. man stopper hele tiden opp for å se i vinduene fordi det gjør så satans vondt. så går man litt og så stopper man litt igjen. ← Men er dette så vanlig i ung alder? Jeg er 21 og røyker ikke...
Gjest baby-E Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Det er akkurat sånn jeg kan beskrive det. Har du fått sjekket det hos en lege? ← Har ikke sjekket det nei. Hjelper som regel med en varmepute, eller et varmt bad. Har liksom ikke tenkt over at det faktisk kan være noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå