Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny i forumet, men jeg har fått med meg at det er mange som er flinke med data her :)

Jeg har flere problemer: :grine: Dokumentene mine henger seg opp. Noen lar seg ikke åpne; det blir hvit side som heter "about blank". De lar seg ikke stenge, men jeg kan i beste fall legge dem ned - og starte pånytt. Ofte kan jeg heller ikke stenge de jeg får åpnet. Jeg åpner på nytt. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. I tillegg åpner nye dokumenter seg BAK de gamle. :frustrert:

Dette resulterer i at jeg har en haug med dokumenter som enten er åpne og opphengte (blanke og/eller med innhold) - bak hverandre - eller jeg har dratt dem mer og mindre ned for å få dem unna og få tilgang til skrivebordet. I tillegg til at den nederste linjen som jeg ikke vet hva heter er full av nedlagte dokumenter - også de med eller uten innhold, alt ettersom hva som funket eller ikke funket akkurat da. :tristbla:

Jeg har jevnlige runder med ctrl+alt+del som fremkaller det som på min pc med svensk program heter Aktivitetshanteraren. Når jeg insisterer på å avslutte aktivitet (og jeg MÅ INSISTERE!) hender det at den stenger MER enn jeg vil stenge (evt. ALT) og jeg må starte alt påny.

I tillegg til at dokumentene legger seg BAK hverandre, så ligger de også litt tilfeldig strødd på skjermen, så jeg må flytte på dem for å tilpasse. Innimellom ligger også endel av innholdet utenfor vinduets rammer, så jeg ikke ser alt, eller har tilgang til alle funksjonsknapper.

Jeg har også "plutselig" fått så mye "rart"(ukjent) deroppe under adresselinjen, og min gamle verktøylinje forsvinner stadig :sur: , slik at jeg ikke har tilgang til den vanlige favorittknappen, tilbakeknappen osv.

Har fått inn noen Googlesymboler(+søkefelt) (og ett eller annet m Windows Live Toolbar). Lurer på om noen har lurt seg inn her og overtatt. Fikk spm om jeg ville gjøre Google til startside. Det vil jeg IKKE, skjønner ikke hvord de kom inn, og lurer på om de har noe med dette å gjøre?

Ble koblet opp til bredbånd - og installerte Norton omtrent samtidig som dette startet. Bruker pc'n MYE, så dette tar nesten knekken på meg! Noen kloke råd derute?

Jeg har kvittet meg med det meste jeg kunne kaste ut av pc'n, defragmentert, slettet temp filer/favoritter og you name it...

Jeg er svært takknemlig om det er noen som har noen innspill i fht noe av dette!

Hilsen emilie :)

:frustrert::frustrert::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på www.download.com og last ned adaware se personal. Kjør den og se om den ikke finner litt tullball på maskinen din.

Det kan høres ut som om du har fått en form for virus men prøv adaware først

Skrevet

Den stenger ikke bare det ene dokumentet når du velger å stenge på den måten, det stenger hele programmet ;)

Skrevet

Hei folkens!

tusen takk for at dere har tatt dere tid til å svare! Det går bedre nå. Jeg fikk besøk av noen som har gjort ett eller annet (ingen vet helt sikkert hva - etterpå). Og "nu går alt så meget bedre"! :) Jeg ble i hvert fall kvitt googles verktøylinje, har fått tilbake min egen, og pc' oppfører seg... så lenge det varer :ler:

Beste hilsen

emilie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...