Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Typen er (...igjen...) ute me jobben. Er jo i og for seg greit . men jeg føler meg så ensom. disse kveldene er det ingen av vennene mine som vil finne på noe , så da sitter jeg her alene. Hater det!"!!! Føler meg så ensom... og blir sjalu og misunnelig.. Klarte jo ringe han. De drikker så ekstremt og alle de jentene rundt dem. Er så fælt å tenke på når jeg sitter her bleik i sofaen og glor. vi også ut i kveld! - men ingen venner som vil ..... ååååå Typisk fredag Hva gjør jeg ? Klarer ikke slappe av...
Gjest Tanita Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hvorfor ble du ikke med han? Er det bare kollegaer?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Hva gjør jeg ? ← Ser på tv, se en film, lese en bok, henge her på kg, ringe en venninne eller gjøre husarbeid. Livet har mange muligheter hvis man bare vil.
Fairytale Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Få deg en hobby, nye venner, begynn å trene, lese eller whatever. Å sitte hjemme og vente på en mann er ikke godt for noen ting. Det virker som om du er litt for avhengig av han, og det er ikke bra. Selv var/ er samboeren min mye ute med venner . Deilig synes jeg med en kveld alene, eller med venner. Håper han koser seg og har det bra. Åsitte og ventepå han.. don`t think so...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Har det litt som deg jeg også! Nå er jeg gutt, men jeg har det litt sånn samme med kjæresten min. Siden vi ikke bor i samme by så får vi ikke vært så mye med hverandre alltid. Hun er ute ganske ofte, og det er ikke det at jeg ikke stoler på henne, men jeg føler meg litt sjalu når jeg sitter hjemme og kjeder meg. Ville bare si dette så du vet at du ikke er alene. Nå kjenner jeg ikke kjæresten din, men hvis han er til å stole på, så har du ikke noe å bekymre deg for! I morgen kan du fortelle ham at neste gang vil du gjerne være med, fordi det er så kjedelig å sitte hjemme. Han forstår sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå