Gjest Tweetypie Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Er han helt edru eller Mannen tar jo helt av
Chiquita Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Sturla? På nytt på nytt i dag??? Mener du Jon, programlederen? Ingen som er noe værre en vanlig såvidt jeg oppfatter det i allefall
Gjest baby-E Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 eller mener du Sturla som var med i Beat for beat?
Chiquita Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hehe, her må det ha blitt krøll ja... Men for den del, Sturla har vel ofte veldig "vill" oppførsel da, uten at han må være full av den grunn
Gjest Pet Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Er han helt edru eller Mannen tar jo helt av ← Det er nok du som ikke er helt edru, for det var ingen Sturla med på Nytt på nytt i kveld.
Gjest Tweetypie Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Haha er det ikke jeg mente jo seffers Beat for Beat. Kikker i glasset....nix her har det kun vært et glass brus i dag Sorry. Okay jeg skal i hvertfall ikke si noe om andre.
Gjest Mioscha Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Jeg tenkte også at Sturla måtte være full, han virket ikke bare over-morsom, men litt uttafor i tillegg. Skjeggstubb og skinnjakke dro heller ikke opp inntrykket, akkurat. Håper egentlig jeg tar feil.
tuji Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Han har jo en fortid som narkoman. Jeg tenkte med en gang at han var moden for ny rehab.
hjertesukka Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Jeg reagerte på at han hele tiden skulle løfte den dama (som jeg ikke husker navnet på i farten)- lurer på om hun likte det like godt som ham...........
Gjest Gjest 1 Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Han har jo en fortid som narkoman. Jeg tenkte med en gang at han var moden for ny rehab. ← Tanken slo meg også.
Gjest Tweetypie Skrevet 3. februar 2007 #13 Skrevet 3. februar 2007 Virket ikke som han var rusa på dop eller noe - mer som han hadde tatt seg et par flasker før innspilling. Minna om karaoken på den lokale puben gitt Men det kan jo hende at han bare var i kjempegodt humør den dagen Får håpe det.
Nasseline Skrevet 3. februar 2007 #14 Skrevet 3. februar 2007 Jeg tenkte også at Sturla måtte være full, han virket ikke bare over-morsom, men litt uttafor i tillegg. Skjeggstubb og skinnjakke dro heller ikke opp inntrykket, akkurat. Håper egentlig jeg tar feil. ← signerer denne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå