kitekatt Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Leter etter en lipgloss jeg er så glad i som jeg begynner å bli tom for Glossy Shine heter den. Og dere som har brukt Lancomes Juicy tubes...hvordan liker dere de? Endret 2. februar 2007 av kitekatt
Rexina Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg liker Juicy Tubes jeg. Synes den er passe klissete og gir fantastiske lepper. Mne jeg liker Juicy Tubes Plump bedre enn vanlig Jucy Tubes da, for den gir mer fukt til leppene.
brumma* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg synes den ser utrolig bra ut på. Den holder seg også lenge på leppene, men den er klissete. Utrolig klissete. Langt løst hår og kyssing bør unngås mens du har den på.
Intego Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg liker også Juicy Tubes. Spesielt nr 30 Groseille. Lukter kjempe godt!
kitekatt Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2007 Okei, da tror jeg at jeg holder meg til Biotherm Klarer ikek sånne veldig klissete gloss greier. Biotherm sin kunne jeg bruke istedenfor leppepomade. den holdt godt, ga fukt og var ikke veldig klissete, samt ingen smak/ lukt Ser ette rnoe å bruke til daglig, er så lei av lypsyl.
LaToya Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Okei, da tror jeg at jeg holder meg til Biotherm Klarer ikek sånne veldig klissete gloss greier. Biotherm sin kunne jeg bruke istedenfor leppepomade. den holdt godt, ga fukt og var ikke veldig klissete, samt ingen smak/ lukt Ser ette rnoe å bruke til daglig, er så lei av lypsyl. ← Hva med denne ? http://www.strawberrynet.com/productDetail...=42537&goChar=B Vurderer å prøve den selv, da jeg er lei lypsyl men klarer ikke glissete gloss.
kitekatt Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hva med denne ? http://www.strawberrynet.com/productDetail...=42537&goChar=B Vurderer å prøve den selv, da jeg er lei lypsyl men klarer ikke glissete gloss. ← aha, det går under hudpleie ja men finner ikke den andre da...det var jo dumt. ja kanskje verdt å prøve den der. Takk Endret 3. februar 2007 av kitekatt
GoldenGlow Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Juicy tubes er bra, men som mange andre sier klissete
Nemesis Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Leter etter en lipgloss jeg er så glad i som jeg begynner å bli tom for Glossy Shine heter den. Og dere som har brukt Lancomes Juicy tubes...hvordan liker dere de? ← Jeg synes også at juicy tubes klisser noe enormt. Har to lipglosser fra biotherm som jeg liker mye bedre. En med bare glans, og en som er litt rosa i fargen
Rosenrød Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Jeg vurderer å prøve glossy shine, er de bedre enn juicy tubes altså?
kitekatt Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har ikke brukt Juicy Tubes, men tror jeg har prøvd de en gang etter hva jeg leser her, og tror jeg står over. mener at de lukter noe veldig av frukt, og er veldig klissete. Jeg har vært avhengig av leppepomade siden det jeg kan huske og blir fort tørr på munn av annet enn lypsyl. Men Glossy Shinne brukte jeg faktisk istedenfor lypsyl i 2 uker (hadde en prøve) og ble ikke tørr. den var heller ikke seig og smakte lite. jeg skal kjøpe den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå