kitekatt Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Lurer på hva som er best å bruke av disse? Har blandingshud. sorte prikker på nese, hvite talgprikker rundt og på hake. mer tørr elelr fuktfattig i overhuden. blir lett kløen hvis jeg ikke bruker krem. kinnene er mer tørre i overhuden, men jeg får enkelte a\svarte prikker der også. Bruker MD Facial Lotion morgen og kveld, dermalogica SSC om dagen men vil ha noe for kvelden (nå bruker jeg clarins huile lotus i t- sone og Santal i kinn, men når jeg går tom vurderer jeg altså Decleor) Så...olje eller balsam?
Intego Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg syns oljen er best. Balsamen blir litt klissete på huden, trekker liksom ikke like godt inn i huden som oljen.
kitekatt Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg syns oljen er best. Balsamen blir litt klissete på huden, trekker liksom ikke like godt inn i huden som oljen. ← Bruker du krem over da?
Scheherazade Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Er ikke poenget at man skal bruke oljen om dagen og balsamen om natten? Synes iallfall balsamen er som å smøre seg med smør, følte meg ganske fet, blank og glinsende. Oljen går inn i huden. Hadde heldigvis bare prøver på balsamen, du kan jo prøve å få tak i? Og sikker på at du ikke bruker alt for mye forskjellig nå? Kanskje bedre å prøve en ting over lengre tid enn å vingle frem og tilbake, snakker av erfaring.
Crianza Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er superfornøyd med Ylang Ylang oljen. Føles skikkelig god på huden, og jeg synes at huden har blitt merkbart penere av den. Jeg bruker den kun om natten med nattkrem over. Eneste aber er at jeg synes Decleor-produktene er litt for parfymerte, og er på vei mot å skifte merke til Dermalogica nå. Jeg har også brukt MD sin glycare lotion, og den var i allefall helt super. Tror nok egentlig at den er bedre mot hudormene hvis det er de du vil til livs
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg trodde poenget med disse var at man bruker oljen under fuktighetskrem om dagen, balsamen om natta. Jeg har ikke prøvd oljen, men bruker balsamen som nattkrem. Er veldig fornøyd med den. Føler at jeg har fått finere hud. Men så sammenligner jeg med da jeg brukte vanlig fuktighetskrem om natta, og da fikk nok huden for lite fuktighet. Ja, balsamen virker fet og er glinsende, men jeg får ikke fet og uren hud av den (tror den er fet på "riktig" måte). Og om den glinser om natta, så er det jo ingen som ser det. Endret 3. februar 2007 av Frk Åberg
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Eneste aber er at jeg synes Decleor-produktene er litt for parfymerte, og er på vei mot å skifte merke til Dermalogica nå. ← Men dette er vel ikke fordi de er fulle av parfyme, men at det er oljen som lukter? Har ikke så god peiling på dette, men jeg har fått inntrykk av at Decleors produkter er forholdvis naturlige.
Gjest *Tara* Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Decleor`s olje er bare deilig - den anbefales - og lukten er mild, ren og behagelig.
kitekatt Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Og sikker på at du ikke bruker alt for mye forskjellig nå? Kanskje bedre å prøve en ting over lengre tid enn å vingle frem og tilbake, snakker av erfaring. ← hehe, jeg bruker ikke så mye greier, det kan kanskje virke sånn for jeg spør om mye rart. bruker MD ansiktsvask, facial lotion og Dermalogica SSC over. Fant akkurat ut at om kvelden kunne jeg bruke oljer under kremen, da Facial lotion jo skal gjøre huden mer mottagelig for andre produkter. Føler at jeg godt kan gi huden litt ekstra pleie om natten. Og jeg har endel clarinsoljer jeg vil bruke. Men når de går tom vil jeg prøve decleor. har brukt det før, men det er så lenge siden. Decleor virker jo på ganske samme måte som clarins også, så jeg tror ikke det vil være et problem å bytte merke der. Decleor er bare mer konsentrert og renere tror jeg. Endret 3. februar 2007 av kitekatt
Scheherazade Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 hehe, jeg bruker ikke så mye greier, det kan kanskje virke sånn for jeg spør om mye rart. bruker MD ansiktsvask, facial lotion og Dermalogica SSC over. Fant akkurat ut at om kvelden kunne jeg bruke oljer under kremen, da Facial lotion jo skal gjøre huden mer mottagelig for andre produkter. Føler at jeg godt kan gi huden litt ekstra pleie om natten. Og jeg har endel clarinsoljer jeg vil bruke. Men når de går tom vil jeg prøve decleor. har brukt det før, men det er så lenge siden. Decleor virker jo på ganske samme måte som clarins også, så jeg tror ikke det vil være et problem å bytte merke der. Decleor er bare mer konsentrert og renere tror jeg. ← Aha, du liker bare å gjøre grundig research.
kitekatt Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2007 Aha, du liker bare å gjøre grundig research. ← Jepp Jeg er sånn med alt. Du skulle sett når jeg var gravid. Jeg visste alt som trengtes å vite til ungen var født...hehehe. Kan fort bli litt fanatisk med researchen min, men sånn er jeg bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå