Susannah Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hadde gledet meg til å se Kodenavn Hunter episode 5 på nett, men finner bare nummer 4 og nummer 6. Noen som vet hvor episode 5 er?
Gjest Vilja :-) Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg skulle se på det igår kveld, men da var det noe problemer med starten av episode 5, slik at introen og litt av handlingen ikke ble vist. Tror kanskje de har tatt episode 5 av nett-tv inntil videre for å rette opp feilen? Spennende serie. Synd den ikke er lenger!
Gjest Vilja :-) Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Ja, fuerza, det koster ingenting å benytte seg av NRKs' nett-tv.
*Ariel* Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Trodde det bare var her nr 5 ikke funket. Noen som har mailet nrk og fått vite noe om den i det hele tatt blir lagt ut før de viser nr 6?
Susannah Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2007 Nei, har ikke kommet så langt, fant ingen e-postadresse umiddelbart. Men 6-eren er der jo allerede! Jeg vil se 5!
Badlands Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Kva?! Eg kom nettopp heim frå langhelg borte og fekk ikkje med meg torsdagens episode - har laga kakao og skulle berre ein kjapp tur innom KG før eg skulle kose meg med akkurat den episoden på nett-tv. Typisk!!! Ja ja, då får det bli melonas igjen...
Ellisiv Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 er det gratis nett-tv? ← Alle programmer nrk selv produseres ligger gratis tilgjengelig på deres nettsider
Badlands Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Alle programmer nrk selv produseres ligger gratis tilgjengelig på deres nettsider ← Akkurat dette gjer det litt mindre smertefullt å betale lisensen. Nrk er einaste tv-kanal eg veit som har dette fine tilbodet, med mange underhaldningsprogram som ligg lagra!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Akkurat dette gjer det litt mindre smertefullt å betale lisensen. Nrk er einaste tv-kanal eg veit som har dette fine tilbodet, med mange underhaldningsprogram som ligg lagra! ← Bare for å ødelegge lisensgleden: http://www.dagsavisen.no/kultur/article1841718.ece Vet ikke om det blir noe av da, gammel sak, men jeg sitter egentlig bare og venter på at vi må betale ekstra for nett-tv. Angående epsiode 5 av Hunter, den er sikkert bare nede for øyeblikket, den kommer nok tilbake. Uansett går den i reprise en eller annen gang i løpet av uken. Jeg er mer frustrert over at snikpremiéren på episode 6 er umulig å se (antakeligvis pga trafikk, men den stopper liksom opp på de samme stedene alle gangene vi har prøvd. Idiotisk.)
Susannah Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2007 Her er svar på e-post sendt til NRK i går: "Hei, og takk for henvendelsen. Når det gjelder episode 5 så har den ligget ute, men dessverre fikk den en feil så den er for øyeblikket tatt ut for å rettes opp. Vi beklager feilen, og håper den snarlig vil bli tilgjengelig igjen. NRK har i tillegg en satsning hvor episode 6 skulle kunne sees i Nett-TV først. Dette ble annonsert på TV etter episode 5, samt på NRK.nos forside, i tillegg kan man også gratis laste ned den siste episoden i HD kvalitet. Kodenavn Hunter har NRK rettigheter til å la ligge i 30 dager i Nett-TV. Og dermed er nå 1 episode fjernet. Kodenavn Hunter blir også utgitt på DVD til påske." Så send gjerne en e-post dere også, så skjønner de at vi er flere som vil ha den! Kan jo ikke vente på DVD-en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå