Englepusen Skrevet 18. februar 2003 #1 Skrevet 18. februar 2003 Siden jeg ikke vet helt hvor dette passer inn slenger jeg det inn her jeg.. Jeg lurer på om det er mange jenter som har guttevenner? Eller motsatt.. Har prøvd selv men de vil jo alltid mer! Til og med bestekompisen til mannen min vet jeg liker meg veldig godt..det vises ganske tydelig. Selv har jeg ingen skikkelige guttevenner. Kanskje jeg har en dyrisk tiltrekningskraft som ingen menn kan motså! Dette er forøvrig ikke ment som selvskryt av hvor fantastisk deilig jeg er bare så det er klart! Er det noen som er full av komplekser så er det meg.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. februar 2003 #2 Skrevet 18. februar 2003 Jeg har flere guttevenner enn jeg har jentevenner. Milla
Bettie Skrevet 18. februar 2003 #3 Skrevet 18. februar 2003 Kan ikke se at det skulle være noe problem...... Min halvdel har flere jentevenner enn guttevenner, og det er helt greit - både for ham og meg.
Usikker Skrevet 18. februar 2003 #4 Skrevet 18. februar 2003 Min "beste-venninne" er en mann...... 8) Vi har vært venner i mange år - kan snakke om ALT - absolutt ALT........ gråter og ler sammen. Reiser på tur sammen......... ja - vi er verdens beste venner! Så jeg sier JA - man kan ha det motsatte kjønn som bestevenn. :D
Gjest Lea Skrevet 18. februar 2003 #5 Skrevet 18. februar 2003 Jeg har guttevenner, men ikke sånne bestekompiser. Sambo var skeptisk i begynnelsen, trodde at dette var potensielle konkurrenter. Guttevennene mine er nøye utvalgt. De har (for det meste) samboere/kjærester og jeg kommer godt overens med damene dems. Så det er mulig å ha guttevenner. Kan jo tilføye at det kan gå mindre bra også. Har opplevd at mine vennskaps-følelser ble blandet med andre følelser en gang. "Desverre" blandet han det også og VIPS.. bestevenn borte. Så det gjelder å vite hva som er vennskap og hva som er forelskelse. (Æsj.. angrer så ekstremt på at jeg ikke tenkte lengre den gangen.)
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2003 #6 Skrevet 18. februar 2003 50/50 tror jeg. har hatt venner av begge kjønn hele mitt liv, og synes vel ikke det er så spesielt. er vel mer opptatt av personlighet, enn kjønn. min erfaring er at det går helt fint. *ravna*
Pip Skrevet 18. februar 2003 #7 Skrevet 18. februar 2003 Har mange guttevenner... De er ofte de mest trofaste og lojale vennene, er min erfaring... Har en gang opplevd at en kompis ønsket seg noe mer, men det ordnet vi opp i fint, og er fremdeles perlevenner... Tror det er viktig for gutter å vite VELDIG GODT hvor de har deg... Altså - hvis de blir litt usikre på deg og dine intensjoner, vet man aldri... Vil forøvrig bare si at det at jeg alltid har hatt guttevenner, var svært positivt da jeg ble sammen med min kjære... Man vet en del om dem etterhvert, ikke sant... Og slipper en del misforståselser og sånt. Ha'kke vært noe problem fra hans side heller (ang. sjalusi etc.), selv om flere av dem er single.
Gjest care Skrevet 18. februar 2003 #8 Skrevet 18. februar 2003 Jeg har også endel guttevenner :blunke:
prinsesså Skrevet 18. februar 2003 #9 Skrevet 18. februar 2003 96% av venneflokken består av gutter. liker det sånn Har nesten bare dårlig erfaring med å ha jentevenner, det har alltid endt opp med at vi har skillet våre veier. "Bestevennina" mi er gutt :D
jordbær Skrevet 19. februar 2003 #10 Skrevet 19. februar 2003 Åjada! Guttevenner er noe av det herligste som fins! Tidligere hadde jeg flere guttevenner enn jentevenner. Vi var ganske uadskillelige. Gutter forstår ting på en annen måte enn jenter. Savner alle guttevennene jeg hadde før jeg.(Flyttet til en annen by)
*Gwen* Skrevet 19. februar 2003 #11 Skrevet 19. februar 2003 Jeg liker godt å ha kamerater - venninnene mine er heller ikke typisk "jente-jenter" i hodet - det vil si, svært lite sladder & "pisspreik" mellom oss. Liker å ha venner blant begge kjønn, men noen kamerater er alltid godt å ha. Det som er problematisk, og som har kommet igjen i de siste kamerat-forholdene mine, er at det blir en spenning som ikke er normalt i et vennskapsforhold. Enten fra begges side, eller fra hans. Da er det ikke moro lengre, blir forferdelig vanskelig å late som ingenting når slikt skjer. Kunne ofte ønske man var kjønnsløs, og kunne bare være venner, uten å tenke ¨på mann/kvinne-problematikken...
Tusenfryd Skrevet 19. februar 2003 #12 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har guttevenner. Både homser og hetero. De er direkte, reale og det er ike noe dill. Visst kan vi krangle og være uenige, men da vet vi hvor vi står til enhver tid - det er befriende. Jenter kan være noe ordentlig mas av og til.
Linemor Skrevet 19. februar 2003 #13 Skrevet 19. februar 2003 sammenlagt tror jeg at jeg har hatt flere guttevenner enn jente venner. nå er det hovedsakelig kammeratene til typen vi omgås, men de er jo ikke mine venner i så måte. men jeg har ikke opplevd noe problem med det.
Englepusen Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #14 Skrevet 19. februar 2003 Hmmm..hva er det jeg gjør galt da. Har alltid hatt lettere for å prate med gutter enn med jenter. Men har ikke greid å skaffe meg guttevenner av den grunn.
Tigerpia Skrevet 19. februar 2003 #15 Skrevet 19. februar 2003 Er også en av de som har flest guttevenner. Har alltid vært sånn og trives med det!! :D Er ikke noe tull (baksnakking, misforståelser o.l ) med guttevenner og så er de venner man virkelig kan stole på! Har hatt noen episoder der han ville noe mer enn meg, men så lenge man er åpen og sier det som det er fra første stund så går det som regel greit. (Enten så har de bare akseptert situasjonen eller så er de flinke til å fortrenge... ) En av grunnene til at jeg er mye sammen med gutter er utdanningen (der det er stor overvekt av gutter) og jobb. Kanskje du er veldig "jentete" og skremmer de litt med det? Vennskap kombinert med flørt er ofte en uheldig situasjon...han trenger å vite hvordan det ligger an! Tigerpia
Gjest Duchess Skrevet 19. februar 2003 #16 Skrevet 19. februar 2003 Ja. Bestekompisen,som også er eksen, er da mann i aller høyeste grad han.
starie Skrevet 19. februar 2003 #17 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har mange guttevenner, og det er deilig Er ikke alltid jeg er i humør til "jenteselskap".
Edie Skrevet 19. februar 2003 #18 Skrevet 19. februar 2003 Går fint an å ha guttevenner. Har flest jentevenner, men en av mine beste venner, sånne du vet alltid vil være der, er en barndomsvenn. Vet at jeg kan stole 100% på han og at han ville stille opp hvis noe skulle skje, og selvfølgelig vice versa!
Gjest indiangranny Skrevet 19. februar 2003 #19 Skrevet 19. februar 2003 Hei :D Jeg hadde bare gutte venner da jeg vokste opp fordi jenter fantes ikke i en mils omkrets.Da var jeg en av gutta i gata,indianer og cowboy var noen av lekene vi lekte.Ski og akebrett om vinteren og da var det ordentlige vintere med masse snø og is på skøytebanen. Men gutter er mer rettferdig og baksnakker ikke slik som jenter gjør,men i voksen livet har jeg ikke gutte venner. hilsen
Tusseline Skrevet 19. februar 2003 #20 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har også mer guttevenner enn jentevenner, der noen er homofile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå