Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Skal prøve å få dette til å ikke høres så altfor patetisk ut ... Hører selv at det er litt tåpelig - men er slik jeg føler så kan ikke gjøre stort med den saken... Vært sammen me sambo i tre år. Blitt kjent med en side av han og vært hodestups forelsket . Så vært endel turbulent følelsesmessig fra min side, men jobbet oss gjennom d. Så kommer han hjem i dag . har vært hos frisør. Jeg er vant til med en kjekkas med halvlangt hår. Nå er han helt kort og ny stil og jeg kjenner han rett og slett ikke igjen! høres nok rart ut men ... Føles så merkelig. Synes bare han er søt og nusselig, men ser bare så ung og anderledes ut. Det barske og trygge jeg er vandt me er vekk... Så jeg trakk meg nok unna med en gang jeg så han ..Stakkars han. hva sier jeg til han da? uff..dette her høres bare teit ut..
Gjest Pax Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Sikkert bare litt uvant nå, men det går seg til. Han er jo den samme. Bare vent en stund, så vil du se det komiske i at du tenkte slikt.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 ( meg som begynte med dette emnet .. ) Ja, jeg ser jo at dette er komisk. men var så uvant at jeg trakk meg unna... synes rett og slett at det var en stygg frisyre og "feil"stil - men slikt sier en da ikke ..... så da trakk jeg meg unna og tåpelig nok , nå enda mer usikker på oss... jaja... tåpelig er d.. men følelsene jeg har..
Gjest baby-E Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 ( meg som begynte med dette emnet .. ) Ja, jeg ser jo at dette er komisk. men var så uvant at jeg trakk meg unna... synes rett og slett at det var en stygg frisyre og "feil"stil - men slikt sier en da ikke ..... så da trakk jeg meg unna og tåpelig nok , nå enda mer usikker på oss...jaja... tåpelig er d.. men følelsene jeg har.. ← Jeg må nå si du er litt tåpelig ja. Det er jo bare en hårfrisyre. Om følelsene ikke stikker dypere så...
Gjest Jest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Syns det er helt greit. Jeg mener: hadde han hatt den stilen der når du traff ham lzm, hadde du jo ikke blitt sammen med ham. Så pælm ham ut. Det gjorde jeg med dama da hun kjøpte seg noen for jævlig støgge støvletter.
brumma* Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Skjønner godt at det var uvant! Jeg har opplevd å skvette ved synet av sambo flere timer etter han har klippet seg drastisk. (Enten jeg har likt sveisen eller ikke. ) Det var rett og slett rart å se han så annerledes. Men dette har selvfølgelig ikke forandret noen av følelsene mine for han. Må innrømme at jeg synes det er litt merkelig at hårsveisen gjør deg usikker på forholdet...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Skal prøve å få dette til å ikke høres så altfor patetisk ut ... Hører selv at det er litt tåpelig - men er slik jeg føler så kan ikke gjøre stort med den saken... Så kommer han hjem i dag . har vært hos frisør. Jeg er vant til med en kjekkas med halvlangt hår. Nå er han helt kort og ny stil og jeg kjenner han rett og slett ikke igjen! høres nok rart ut men ... Så jeg trakk meg nok unna med en gang jeg så han ..Stakkars han. hva sier jeg til huff..an da? dette her høres bare teit ut.. ← NEI, NEI, NEI....At du gidder og drite deg sånn ut det fatter jeg bare ikke. Og du er mange, gammel, år kommer ifra.
Loevinna Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Jeg forstår deg så absolutt! Min samboer hadde halvlangt hår før han plutselig bestemte seg for å babrere bort absolutt alt.. Og jeg sleit virkelig med å takle det i starten.. Mye fordi jeg da hadde nettopp opplevd at min far mistet håret etter en cellegiftkur... Men gi det litt tid, så kanskje vil du bli vant til den nye frisyren etterhvert...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Minner meg om meg selv for mange år siden... Min mann hadde bart da jeg møtte ham, men etter en stund bestemte han seg for å barbere bort barten. Jeg kom på besøk, åpnet døra, så ham, rygget ut og lukket døra raskt etter meg Han kom så klart ut etter meg og begynte å le da han så at jeg sto og studerte dørene i gangen mens jeg klødde meg i hodet. Jeg kjente ham rett og slett ikke igjen, og trodde at jeg hadde gått inn i feil leilighet! Det er ikke en unormal reaksjon, gi ham noen timer så vil du bli vant med den nye frisyren, da vil du ikke en gang tenke på hvordan han så ut tidligere. Du trenger bare å venne deg til å se ham med kort hår.
Helen Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Dette minner meg om da jeg ble sammen med min kjære. Da jeg møtte han hadde han litt skjegg, han kledde det godt. Han fortalte at han hadde et veddemål med en kompis om ikke å barbere seg før til påske, dette var i september. Han holdt veddemålet sitt, men han stusset og fin pusset det litt for det hadde han lov til. På slutten så han ut som en fra Hells angels. Så kom påsken å han barberte seg, jeg holdt på å dø av latter Jeg synes han var så rar, jeg klarte ikke å se på han før jeg buste ut i latter. Jeg fikk et litt anstrengt forhold til han et par dager, for dette var liksom ikke samboeren min. Min kjære var fast bestemt på å la skjegget gro igjen for som han sa så gjorde jeg kavenes narr av han Men gudskjelov har han ikke satt på seg helskjegg igjen, er bare litt ubarbert for det kler han så godt. Du venner deg nok til dette skal du se, er ikke sikkert du vil at han skal ha langt hår igjen heller
Gjest Gjest 1 Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Du venner deg nok til Sambos vaner etterhvert, det tar sikkert bare litt tid
L.v.b.s Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Jeg kan godt forstå at det er uvant at samboer plutselig kommer hjem med kortklipt hår når han hele tiden har hatt det halvlangt,men forandring fryder,du venner deg nok til det=) La ham føle seg fin og møt ham med kjærlighet og begeistring.Hadde han derimot endret personlighet over natten,så hadde det vært rart om du ikke hadde reagert. Du skriver at du ble enda mere usikker på forholdet..?? Når man har vært samboere i tre år så burde man være ganske sikker på om forholdet er noe man fortsatt ønsker å være i eller ikke.Tror dette dreier seg om andre ting enn en hårklipp,hvis ikke så burde du ta deg en tur ned i kjelleren og prøve å tenke igjennom hva som betyr noe her i livet..
Gjest Maxagaze Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 Dump ham! (sorry, klarte ikke å dy meg) ← Helt enig, dump i vei !
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2007 #15 Skrevet 4. februar 2007 Han har jo ikke byttet stil, bare frisyre. Å bytte stil, betyr jo endringer i personlighet, musikksmak osv... Du har lite å klage på.
venus* Skrevet 4. februar 2007 #16 Skrevet 4. februar 2007 Aj...dette burde du gjøre godt igjen Jeg har selv gjort noe drastisk med håret for ikke så lenge siden, og det var SÅ deilig å få bekreftelse av kjæresten om at det var fint. Tror faktisk han hadde bifalt lyselilla kruspermanent. Helt frem til neste frisørtime
Gjest Labellamia Skrevet 4. februar 2007 #17 Skrevet 4. februar 2007 Kansje han ville ha forandring på frisyrn bare. Det går seg nok til, men jeg tenker automatisk her at vi kvinner endrer jo hårsveis stadig vekk. Hvorfor vekker det slike reaksjoner når menn gjør de tsom som her? Er det fordi vi tror at han vil ut og sjekke eller?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 4. februar 2007 #18 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg skrek da jeg så samboeren min med fullskjegg første gang. (Jeg traff ham ute, og det var mørkt). Endret 4. februar 2007 av Ylva Virvla
Prego Skrevet 5. februar 2007 #19 Skrevet 5. februar 2007 Jeg tipper han er utro. Elskerinnen liker sikkert kort hår.
Gjest ErJegForÆrlig? Skrevet 5. februar 2007 #20 Skrevet 5. februar 2007 Jeg tipper han er utro. Elskerinnen liker sikkert kort hår. ← Faktisk det første som slo meg også da jeg leste innlegget. Slike endringer i stil, det å plutselig bli mer opptatt av sitt utseende enn før, henger faktisk ofte sammen med en "utro-forelskelse".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå