Gjest mann 40++ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Helt plutselig har min kone begynt å få noen særdeles kraftige orgasmer, ja gjerne flere etterhverandre. Hun ligger og rister i flere minutter etterpå. det skal sies at vi ikke gir oss etter en orgasme men ligger og småkoser til vi begge er klare. Tidligere var hun nærmest stille når hun kom men nå er det høylytte stønn og pesing. Dette synes jeg er kjempekoselig og føler at jeg har gjort en god jobb og vel så det. Årsaken til dette har jeg ikke svar på. Og ja, vi har hatt god sex før og drevet med utrolig mange forskjellige sex leker og rollespill. Er det flere som opplevd noe lignende? NB! har vært gift i 20 år nå. Gleder meg enormt til i kveld....... Ha en fin helg.
Gjest Essex Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har ikke opplevd å ligge å riste lenge på den måten, men har opplevd orgasmer som var så ekstreme at det skremte meg. En gang følte jeg at jeg fikk blackout og fikk nesten ikke puste. Andre ganger har jeg blitt liggende å hyle lenge.
Gjest TS Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har ikke opplevd å ligge å riste lenge på den måten, men har opplevd orgasmer som var så ekstreme at det skremte meg. En gang følte jeg at jeg fikk blackout og fikk nesten ikke puste. Andre ganger har jeg blitt liggende å hyle lenge. ← Tipper at følelsen din har vært sterk og at du likte opplevelsen. Må legge til at min kone har hatt fire orgasmer når hun blir liggende å riste, virker som hun strever med å slappe nok av for å komme tilbake til det normale. Dersom jeg hadde fortsatt berøringen av henne hadde hun kommet igjen fort og kraftig. Er litt redd for å drive dette for langt, derfor lufter jeg saken her i dette kjempeflotte forumet. PS! takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 det får jeg hver gang, bare dobbelt så mye som 4. altså 8.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Heldige dama di. Vi gutta blir bare slappe når vi kommer. "Var det alt?" Det er over på få sekunder :-( Vi ta kjønnsoperasjon...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå