Gå til innhold

Hva er din alder?

Hvor gammel er du?  

1. 1. Hvor gammel er du?

• Under 18
      4
    • mellom 18 og 20
      14
    • mellom 21 og 25
      36
    • mellom 26 og 30
      19
    • mellom 31 og 35
      14
    • Et sted over 36
      9

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 29, og trives godt med det :D

Hadde en alderskrise da jeg nærmet meg 26 - plutselig var jeg liksom i "slutten av tjueåra" :-? Har ikke det samme kriseforholdet til det å bli 30 :ler:

Skrevet

Hehe snakker om alderskriser felere av dere ... Da jeg og en veninne ble 20 - så satt vi en dag og snakket om alder ...plutselig får hun store runde øyner :o så dettet haka ned - og hun utbryter ..." , vi er jo halvt FØRTI !!" :hoho: Da fikk vi noe å tenke på ..... :wink:

huff ..er "bare" 24 jeg ...sier bare ..for jeg synes det høres så lite voksent ut ...rart ..(hm vet ikke helt hva jeg tenker på som voksent heller da egentlig .. :o :roll: )

Gjest Zalomine
Skrevet

Når vi var små, så var alle som gikk på skolen "store". Når vi gikk i 1. så var 6.-klasingene STORE. Når vi gikk på u-skolen, så var de på vgs så godt som voksne. Når vi gikk på vgs, så var vel 20 "gammelt". så, hva som er "stort"/"voksent"/"gammelt", det trur jeg foranderr seg etterhvert som vi blir eldre selv gitt....

for ti år siden så jeg nok på folk på det som nå er min alder som "voksne", men jeg føler meg ikke voksen nå da... (Vel, jeg bor ikke hos mine foreldre, jeg bor sammen med en mann (!) (Ja, er jeg voksen, så er han det også, vi er like gamle) og jeg er ferdig med utdanning, og jeg betaler regninger, ja jeg har til og med fjernadportert en unge, som jeg drømte om å gjøre "når jeg ble voksen". Så, er jeg "voksen" nå? Føles ikke slik....

La oss nyte hvert stadie av livet etterhvert som de kommer, det er nok slik det er meninga :)

Skrevet
Jeg ser ikke ut som om jeg er en dag eldre enn 25.

Synes ikke du ser så gammel ut heller jeg da når jeg ser på bildet du har i aventaren din.... :ler::ler:

Koldbruna er 28,fyller 29 om 10 måneder....men blir ALDRI trodd at jeg faktisk er så gammel :sjokk: ....

koldbruna :vinke:

Skrevet

Jeg er 20... har alltid følt meg liten, var yngst i søskenflokken i syv år, yngst i klassen (desemberbarn) og har kun venner som er eldre ( 1 - 9 år) :kul::kul:

Skrevet

Jeg er 23 år, blir 24 år til sommern.. Begynner å bli halvgammal jeg også :) nei da. Nå tar jeg dette med alder med stor ro. Sikkert for det jeg har en mamma som holder seg så godt og hun er like ungdommelig enda, uten at det blir tragisk eller desperat. Hun er seg selv. Hun er mitt forbilde .

Gjest Zalomine
Skrevet

MzFire, du minner meg stadig mer om meg selv. (Ja, jeg blit også 24 til sommeren, men det var ikke det jeg tenkte på nå (herregud, 24 hørtes plutselig gammelt ut :P))

Min mor ser yngre ut enn hun er. Hun blir faktsik 49 i sommer, men mange anser henne for å være nærmere 40 enn 50. Ja, i flere tilfeller trur folk hun ikke kan mene det når hun sier hun har en datter på 23. "Du må ha vært purung når du fikk henne" sier de da. Mamma var som alle som kan regne ser, ikke helt purung når hun fikk meg. Hun var 25. (om noe tvilte PURung betyr svært ung, og at de altså tippet at hun fikk meg når hun var nærmere 16...)

Ja, for det er folk som "tar feil av" min mor og hennes 10 år yngre søster.

Nåja, helt ærlig synes jeg ikke min mor ser ut som om hun er 39, men ikke over 45 i alle fall. Og mormor holder seg også veldig bra. Så jeg har å slekte på....

Skrevet

:wink: Alder er bare et tall.

(Er forøvrig 27 selv...)

Skrevet

Jeg er 28, snart 29 og stortrives med det :D

Skrevet

Fredagsbarn :) jeg må si meg enig i at jeg også syns vi er litt like. Så rart, men moren min var også 25 år da hun fikk meg. Hun fyller 49 år i november.

Skrevet
:hoho: leste innleggene om alderskriser. Jeg hadde min første når jeg ble 18. Tror det var den verste dagen i mitt liv. :hoho: jeg er ennå ikke komt over at jeg er blitt 19. over et år mer enn 18.
Skrevet

Oj :o

Etter jeg så resultatet av avstemmingen følte jeg meg plutselig gammel :cry:

Også jeg som bare er 37 :briller:

Skrevet

*føle seg ung* Hehe, nyyyter de siste ukene som 18 åring, jeg! :)

Skrevet

Er 23, fyller 24 til sommeren... Og er en nyskjerrig kreps. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...