Gå til innhold

Hva er din alder?

Hvor gammel er du?  

1. 1. Hvor gammel er du?

• Under 18
      4
    • mellom 18 og 20
      14
    • mellom 21 og 25
      36
    • mellom 26 og 30
      19
    • mellom 31 og 35
      14
    • Et sted over 36
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke ut som om jeg er en dag eldre enn 25.

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

jeg har nettopp blitt 28 år, hurra for meg! :D

Skrevet

Er 31 ennå, men blir ett år eldre i mai!!

30-års-krisen er passert! Hurra!

Skrevet

Jeg fylte 23 i januar. Har oppgitt alder i profilen min også, greit å vite alderen på sine med-debattanter her inne, slik at man ikke over/undervurderer noen pga. årgangen :blunke: Å bli 23 var en overgang for moi. Er vel litt tidlig å snakke om en alderskrise, men man er jo ikke superung lenger..

Skrevet

27

Jeg er gammel nok til å både huske da de sendte Colargol på tv, og til å ha hatt åttitallsfrisyre.

Milo

colargol var jo bare så bra! men nå fikk jeg sangen på hjernen. kvirrevitt, kvirrevitt, kvirrevitt.

Skrevet

Jeg er 21 år. Blir 22 i år.

Gjest Zalomine
Skrevet
Å bli 23 var en overgang for moi. Er vel litt tidlig å snakke om en alderskrise, men man er jo ikke superung lenger..

For meg kom den overgangen når jeg ble 22. Det var ikke mer å "strekke seg etter" på en måte, jeg ble bar eldre... (For 13 er bra, 16 er bra, 18 er bra, 20 er bra, og 21 er jo "myndig etter pappas mening", men etter det, da er man rett og slett bare "ett år eldre")

Forøvrig er jeg 23 nå. Å bli 23 syntes jeg ikke var så innmari komplisert. (Kanskje fordi min samboer ble det en måned før meg, så vi var ferdig med "stakkars gamle meg" opplegget da? :) )

Skrevet

Jag är inne på mitt 26:e levnadsår. Är således 25, men fyller 26 i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...