Chachacha Skrevet 26. mars 2002 #1 Skrevet 26. mars 2002 Hei, jeg er en gutt på 23 år, er godt trent med et helt ok utseende. Humoren er aldeles tilstede. Problemet mitt er at når jeg kom ut fra militæret for to år siden har jeg ikke vært så aktiv, jeg mener at utenom jobben sitter jeg kun foran dataskjermen twentyfour-7. I helgene tar jeg meg en tur på byen, men pga et "aktivt" vorspiel blir by turen til en vill aften på dansegulvet, har prøvd å gå ut uten å drikke store mengder, men jeg er SÅÅÅ sjenert at jeg bare havner i et hjørne. Har aldri vært på noe singel treff fordi, som jeg sa tidligere -->> sjenert <<-- Dette er ikke ment som en annonse, men håper noen av dere damer som sitter og leser dette kan gi meg noen tips?! Takker for alle svar!!! --==StavangerGutt==-- 12
tove Skrevet 26. mars 2002 #2 Skrevet 26. mars 2002 Heia! Før og va jeg kanon sjenert, turde ikke snakke, såvidt tenke, men så tenkte jeg okai, dette gidder jeg ikke. sÅ jeg bare begynnte og snakkte med folk. La ut masse piss... ! Nå eg jeg ikke sjenert, og tyder og driter rett og slett i hva andre mener, danser og "skaper" meg akkurat som jeg vil. Bare slå deg laus, og vær deg selv. ! vet ikke om dette hjalp, men lykke til 12
tove Skrevet 26. mars 2002 #3 Skrevet 26. mars 2002 Heia! Før og va jeg kanon sjenert, turde ikke snakke, såvidt tenke, men så tenkte jeg okai, dette gidder jeg ikke. sÅ jeg bare begynnte og snakkte med folk. La ut masse piss... ! Nå eg jeg ikke sjenert, og tyder og driter rett og slett i hva andre mener, danser og "skaper" meg akkurat som jeg vil. Bare slå deg laus, og vær deg selv. ! vet ikke om dette hjalp, men lykke til 12
katta Skrevet 27. mars 2002 #4 Skrevet 27. mars 2002 Nå er "Taket" eller lignende steder kanskje ikke akkurat den rette plassen å treffe jenter når man er veldig sjenert. Det går jo selvfølgelig an å finne en balanse mellem dritings og edru, hvor du ikke er så sjenert og ikke raver runt. Ellers vil eg foreslå at du finner en måte å treffe jenter på en mere naturlig måte. Med andre ord, dyrk noe annet enn cpu-en og skjermkort og LAN og hva det nå ellers heter... Forslag: Start på et eller annet kveldskurs, hvor jenter og kommer. Medlem på helsestudio. Bli kjent med vennene dine sine jentevenner. Flytt i kollektiv... Poenget mitt er at hvis du omgås jenter til daglig, venner du deg til dem og slutter å være så sjenert i nærheten av dem. P.S. Kanskje der er jenter derute som prøver å sjekke opp deg, men du er så opptatt av å gemme deg, at du ikke legger merke til dem? Lykke til
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Chachacha skrev (På 26.3.2002 den 22.35): Hei, jeg er en gutt på 23 år, er godt trent med et helt ok utseende. Humoren er aldeles tilstede. Problemet mitt er at når jeg kom ut fra militæret for to år siden har jeg ikke vært så aktiv, jeg mener at utenom jobben sitter jeg kun foran dataskjermen twentyfour-7. I helgene tar jeg meg en tur på byen, men pga et "aktivt" vorspiel blir by turen til en vill aften på dansegulvet, har prøvd å gå ut uten å drikke store mengder, men jeg er SÅÅÅ sjenert at jeg bare havner i et hjørne. Har aldri vært på noe singel treff fordi, som jeg sa tidligere -->> sjenert <<-- Dette er ikke ment som en annonse, men håper noen av dere damer som sitter og leser dette kan gi meg noen tips?! Takker for alle svar!!! --==StavangerGutt==-- 12 Tipper du ble godt gift👌 Anonymkode: 81c75...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå