juliannae Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Leser litt i dagboken for de som er prøvere. Er selv blitt prøver nå (hurra). Men vi er litt på det stadiet der det som skjer det skjer. Selv om jeg nok kommer til å forføre litt ekstra rundt el. Det er så mange som snakker om el. utstyr osv er dette noe dere startet med med en gang, eller ventet dere en stund uten resultater? Det var også en som spurte her om det var mulig å ha mensen uten el, og det var det jo. Men jeg bruker å ha litt slim midt mellom 2 menstruasjoner. Jeg har alltid tenkt at dette er en forvarsel på å få mensen, men etterhvert har jeg oppdaget at dette kommer ganske lenge før mensen. Så dette tror jeg er el. Så da blir spørsmålet er da hvis man har slim er det da en "ganske sikkert" tegn på at man har el. Siden mensen ikke er ett sikkert tegn. ble litt rotete dette. Rart så mye man lurer på når man først skal prøve
juliannae Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2007 Ikke som har svaret på dette? eller skrev jeg det for kronglete :klø:
^Spinnvill^ Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er ikke helt sikker på hva du lurer på... Jeg er i min 8 pp. Bruker ingen hjelpemiddler til å finne El. Jeg vet at jeg har EL 14 dager etter første mensdag. Og at alle menn blir umåtelig sexy disse to-tre dagene....
Kylling Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har hørt at man kan ha EL-slim uten å ha EL. Jeg begynte med EL-tester og tempmåling i første prøveperiode etter at jeg hadde en EXU i høst, fordi det gjerne tar tid før syklusene er i orden etter noe slikt. Og jeg er glad for at jeg gjorde det, for jeg har blant annet avdekket at jeg har for korte lutealfaser.
juliannae Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 Takk for svar! Det var jo dumt da, gikk ut fra at slimet skulle være ett tegn på at alt er i orden. Føler likevel for å vente på å bruke tempmåling ol. enda. Jeg har ikke gått på pillen i snart to år så jeg regner med at det er stabilisert seg. Jeg vil likevel prøve det hvis det blir lang tid uten resultater...
Smashing Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Hvis du går inn på www.fertilityfriend.com kan du lære mye der om akkurat dette!
juliannae Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2007 Hvis du går inn på www.fertilityfriend.com kan du lære mye der om akkurat dette! ← takk for nettsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå