GoldenGlow Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei jenter! Trenger litt hjelp fra dere Jeg er på let etter den perfekte leppestift, ja hvem er vel ikke det... Jeg skal ha en som er aprikos/fersken, ikke rosa! Og det er umulig å finne! men fant en på SN, denne fra Clarins .Litt rosaaktig blir det selvfølgelig uansett på en sånn farge, men vil ikke ha den rosa rosa på leppene om dere skjønner.. Så hva syntes dere? Er den veeeldig rosa? Eller mer aprikos...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 hmm.. Den så jo på en måte ferskenfarget ut, men også rosa. Var ikke så lett det der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Synes også den ser mest fersken-farget ut... Endret 2. februar 2007 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, den var ordentlig vrien den her.. men men! Jeg får bare prøve den og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Mest fersken så det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Da blir det den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 På min pc så den ferskenfarget ut. Men det vil jo variere fra pc til pc. (Skjermkort, innstillinger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diorgirly Skrevet 2. februar 2007 #8 Del Skrevet 2. februar 2007 Skjermkortet har nok heller lite å si for hvordan fargen oppfattes. Fargen var fin den, synes også den så mest ferskenfarget ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary_H Skrevet 2. februar 2007 #9 Del Skrevet 2. februar 2007 Synest også den såg mer fersken/aprikos farget ug, veldig fin farge hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken¤Fryd Skrevet 2. februar 2007 #10 Del Skrevet 2. februar 2007 Og her ser den rosa ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå