Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte varer i gaar fra sn.Og jeg betalte med Visa.Er det safe?

Eller er kanskje Paypal er tryggere?

Noen som har fatt problemer eller lignende med betalinger...?

Sorry,hvis dette innlegget er skrevet tidligere her po kg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt derfra over 30 ganger og har aldri vært ute for noe snusk :)

Skrevet

Betaler alltid med Visa hos SN. Har alltid gått greit det.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for noe... :)

Skrevet

Aldri hatt noen problemer med Visa jeg heller på SN! Så tror det skal være ganske så trygt ja :)

Skrevet

Aldri hatt problemer, men har gått over til Paypal etterhvert - mest fordi jeg nå faktisk har en Paypal konto.

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt problemer med å betale med VISA.

Skrevet

SN er helt trygt.

Har aldri hatt noe problemer hverken med betalingen eller med levering av bestilte produkter :)

Skrevet

Det var det jeg visste.strawberrynet er trygt og det beste nettstedet o handle po.

Men man vet aldri om noen snusker eller ikke..

Takk:)

Venter enda i spenning po pakka jeg...

Skrevet

Husker for min egen del at det skrikende lilla designet på siden deres fikk meg til å vente lenge før jeg turte å bestille noe :sjenert: Men fakta nå er at jeg ikke kunne vært mer fornøyd :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har bestilt varer på SN for snart 3 uker siden og har ikke fått pakka. Jeg betalte med VISA for over 1000 NOK. Hvor lenge skal jeg vente på pakka og må jeg betale moms?

Skrevet

Den har sikkert blitt stoppet i tollen og det er sikkert derfor det tar litt tid. Jeg bruker alltid å få min pakke innen en uke, men har aldri bestilt foret så stort beløp.

Har for øvrig bestilt fra SN over 60 ganger, og aldri opplevd noe dårlig!

Skrevet
Jeg har bestilt varer på SN for snart 3 uker siden og har ikke fått pakka. Jeg betalte med VISA for over 1000 NOK. Hvor lenge skal jeg vente på pakka og må jeg betale moms?

Den er nok stoppa i tollen....

Skrevet

Hva må jeg gjøre for å ta den ut av tollen? Betale mye? Hva gjør dere for å få pakka så fort? Bestiller dere for under 1000 kroner eller mindre? :overrasket:

Skrevet

Tror bestillinger under 1000 kroner går raskere, da kan nemlig posten foreta forenklet tollbehandling. For en stund siden bestilte jeg for minst 2000 fra LF. De pleide jo å skrive ned prisen på varene, så var ikke så nøye på tollgrenser da jeg bestilte. Den pakka ble stoppa i tollen, og jeg måtte betale et eller anna gebyr til et tollekspedisjonsfirma eller noeo sånt, og sende kvittering til dem før jeg fikk pakka. Husker ikke hvor mye det var, men det utgjorde en del penger.... Tok sin tid før jeg fikk medling fra tollekspedisjonsfirmaet også. Men, det ordna seg til slutt. Tror imidlertid ikke jeg sparte så mye på den pakka... :sur:

Skrevet

Skal jeg fortsatt vente på varene eller ringe tollen? Skal jeg sende regning til SN at jeg har betalt momsen via email eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...