Gå til innhold

Usikker på kjolevalget....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i København i januar, og endte opp med å prøve kjoler på House of Brides. Fant 2 jeg likte godt, men var bittelitt mer fornøyd med den ene... Endte opp med å bestille kjolen ;) Greit nok... Tar cirka 12 uker før den er ferdig fra produsent...Men... nå sitter jeg her da... og føler litt på at jeg kanskje burde brukt litt mer tid på å se meg rundt???? Tenk om jeg plutselig ser KJOLEN....

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Hm... er det lov å ombestemme seg?? ...for da kan du jo lete mer etter KJOLEN!! Og hvis du ikke finner den så kan du jo likevel bestille en ny av den kjolen, eller? (hadde kanskje ikke gjort det på HoB da, men en annen plass... :sjenert:)

Skrevet

Hvis du er fornøyd med kjolen du har bestilt, så bør du kanskje ikke se så mye på andre kjoler. Men hvis du ikke er helt sikker på at du har funnet drømmekjolen, så kan du høre om du får avbestille den. Jeg prøvde kjole i dag selv om jeg ikke gifter meg før neste sommer. Fant nemlig drømmekjolen på nettet, og tenkte det var like greit å prøve den nå som den er i butikken. Jeg har bestemt meg for at det blir den, og da unngår jeg å se på andre kjoler. Det man ikke vet, har man ikke vondt av ;)

Lykke til med valget! :tommel:

Skrevet (endret)

Jeg er en av disse "annengangs-brudene" ;) , og hadde derfor en del krav til kjolen. Eller skal vi si hvordan kjolen IKKE skulle være. Den skulle ikke ha slep, ikke være stroppløs og ikke helt hvit. Den ser rosa ut på bildet, men det er den ikke altså :sjarmor:

Kjolen

Endret av Bente:)
Skrevet

Knallfin kjole!

tingeling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...