pusejenta Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 På jobb fikk vi inn en Hunday H1 diesel som jeg liker. Det er en 2001 modell, har gått ca 116000 og jeg får den får 78.000 ferdig rergistrert. Da har jeg 3 mnds garanti. Har sett disse bilene til litt lavere pris andre steder, men denne er klargjort så da litt dyrere. Noen som vet noe om disse bilene? Hvordan sikkerheten er og om de går fort i stykker?
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har Hunday, men ikke den modellen du nevner. Jeg har hatt den i 7 år og har hatt få problemer. Den tusler og går. Har et tilbakevendende problem som avsløres ved hver EU-kontroll. Tipper det ikke har noe med selve merket å gjøre, men heller det at den var kollisjonsskadet da jeg kjøpte den.
momo Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Vi har en hyundai elantra. Har hatt den i 5 år nå og vi er veldig fornøyd. Vi har aldri hatt noe trøbbel med bilen.
Gjest Mayamor Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Er fornøyd med vår Hyundai Accent 96 modell. Venninnen min er fornøyd med dere Hyundai H1(?) 2000 modell. En annen venninne er fornøyd med sin Hyundai Accent 2000 modell. Jeg synes vi har mye bil for pengene. Har hatt bilen siden den var ny.
pusejenta Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 Fant just ut at bilen har bakhjulstrekk............. dermed dårlig på vinterføre. Har hatt chevrolet van med bakhjulstrekk så vet hva jeg snakker om...... Blir nok uaktuelt for meg da
Prego Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Er ikke H1 en varebil? Da er det meningen at lasterommet skal brukes og bakhjulsdrift er dermed bra. Skal du derimot kjøre med tomt lasterom, får du nok et problem på vinterføre, ja...
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Hyundai H1 er i motsetning til andre Hyundaier av idag, en ekte drittbil. Jeg nevner i fleng. ELENDIGE traverser, de tåler ikke en dritt av belastning over lengre tid, og i alle fall ikke i vinternorge. Girkassen er en gammel Ford-arvtager, og da mener jeg gammel. Ford og Mazda gikk bort fra denne kassen fordi det er så mye kødd. Hørte rykter om at det er Bosch 112 styresentral ute og går, og da kan du takke faen om bilen gidder starte hvis det skulle være tegn tuil fukt når bilen har fått noen år på ræven. ..men det tviler jeg på at den får, lakk og lakkforsegling er latterlig, dette er en bil som simpelthen elsker rust. Det beste tipset for å se etter hvor fantastisk bil dette er er rett og slett å se etter hvor mange fine slike du ser på veien, som er eldre enn 5 år eller mer. Det er sjelden kost, skal jeg si deg.
Gjest Fruktfat Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Fant just ut at bilen har bakhjulstrekk............. dermed dårlig på vinterføre. ← vi har en h1, den er ikke god på vinterføre. har lagt i snøfreseren for å få litt tyngde, men det er ikke en god vinterbil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå