Gå til innhold

Hva får du hikke av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen begynner å hikke av kald brus, andre av hveteboller, noen hikker bare på fylla :) Hva gjør at du begynner å hikke?

Skrevet

jeg begynner å hikke av boller, rundstykker og lapper - nesten alltid

Skrevet

Ikke noen spesielle matvarer tror jeg, det bare skjer hvis jeg har spist mye og/eller fort. Men det eneste som hjelper MOT hikke er bringebærsyltetøy!

Skrevet
Men det eneste som hjelper MOT hikke er bringebærsyltetøy!

Pøh! Det eneste som hjelper er å drikke vann fra feil side av glasset!

... Bringebærsyltetøy? På brødskive, eller ...?

Skrevet

De vanntriksene har ALDRI funket for meg.

Ikke på brødskive nei, en spiseskje rett i munnen. Smaker forferdelig, men hikken blir borte.

Skrevet

Men dere som begynner å hikke av en spesiell ting, f.eks du som begynner å hikke av boller, rundstykker og lapper... spiser du det fordet? hvis du blir servert det liksom? for kjæresten min hikker av brus i 90% av tilfellene, allikevel drikker han brus ofte.

Skrevet
Ikke på brødskive nei, en spiseskje rett i munnen. Smaker forferdelig, men hikken blir borte.

*noterer*

Skrevet

Av å drikke noe som er iskaldt hvis det er varmt ute, hvis jeg har kalde føtter og det så plutselig blir varmt (for eksempel å komme utenfra og inn i en varm gang), hvis jeg har varme føtter og det plutselig blir kaldt (å gå inn i en kjeller midt på sommeren, barbeint), av å bøye meg ned hvis jeansene er litt for trange i livet. Og en del ganger er det ingen grunn i det hele tatt.

Skrevet

Hikket mye(!!) etter operasjonen min, dag inn og dag ut, ville ikke gi seg :ler: Ellers s¨hikker jeg av brus og for mye smertestillende.

Skrevet

Jeg begynner alltid å hikke hvis jeg reiser meg fort opp samtidig med at jeg svelger... Litt merkelig egentlig.. :sjenert:

Skrevet

Å spise maten sikkerlig fort.

Skrevet

hikker når jeg spiser rå gulrot...slår aldri feil....

Skrevet

Nehei. Den beste hikkekuren er å tenke konsentrert på den beste sexopplevelsen/beste fanasien man har hatt, da glemmer man å hikke :sjarmor:

Ja, mulig det hjelper å konsentrere seg veldig om andre ting også, men jeg synes sex funker :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...