Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Noen begynner å hikke av kald brus, andre av hveteboller, noen hikker bare på fylla Hva gjør at du begynner å hikke?
juliannae Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 jeg begynner å hikke av boller, rundstykker og lapper - nesten alltid
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Ikke noen spesielle matvarer tror jeg, det bare skjer hvis jeg har spist mye og/eller fort. Men det eneste som hjelper MOT hikke er bringebærsyltetøy!
Lilith Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Men det eneste som hjelper MOT hikke er bringebærsyltetøy! ← Pøh! Det eneste som hjelper er å drikke vann fra feil side av glasset! ... Bringebærsyltetøy? På brødskive, eller ...?
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Pøh! Det eneste som hjelper er å drikke vann fra feil side av glasset! ... Bringebærsyltetøy? På brødskive, eller ...? ← De vanntriksene har ALDRI funket for meg. Ikke på brødskive nei, en spiseskje rett i munnen. Smaker forferdelig, men hikken blir borte.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Men dere som begynner å hikke av en spesiell ting, f.eks du som begynner å hikke av boller, rundstykker og lapper... spiser du det fordet? hvis du blir servert det liksom? for kjæresten min hikker av brus i 90% av tilfellene, allikevel drikker han brus ofte.
Lilith Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Ikke på brødskive nei, en spiseskje rett i munnen. Smaker forferdelig, men hikken blir borte. ← *noterer*
Tigerlily Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Av å drikke noe som er iskaldt hvis det er varmt ute, hvis jeg har kalde føtter og det så plutselig blir varmt (for eksempel å komme utenfra og inn i en varm gang), hvis jeg har varme føtter og det plutselig blir kaldt (å gå inn i en kjeller midt på sommeren, barbeint), av å bøye meg ned hvis jeansene er litt for trange i livet. Og en del ganger er det ingen grunn i det hele tatt.
Mary_H Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 Hikket mye(!!) etter operasjonen min, dag inn og dag ut, ville ikke gi seg Ellers s¨hikker jeg av brus og for mye smertestillende.
Spire Skrevet 3. februar 2007 #15 Skrevet 3. februar 2007 Jeg begynner alltid å hikke hvis jeg reiser meg fort opp samtidig med at jeg svelger... Litt merkelig egentlig..
foxie Skrevet 4. februar 2007 #18 Skrevet 4. februar 2007 hikker når jeg spiser rå gulrot...slår aldri feil....
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #20 Skrevet 5. februar 2007 Pøh! Det eneste som hjelper er å drikke vann fra feil side av glasset! ... Bringebærsyltetøy? På brødskive, eller ...? ← Nehei. Den beste hikkekuren er å tenke konsentrert på den beste sexopplevelsen/beste fanasien man har hatt, da glemmer man å hikke Ja, mulig det hjelper å konsentrere seg veldig om andre ting også, men jeg synes sex funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå