Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er glad i sex, vil ha det ofte, og vil ta en kjapp en før jobb, før vi skal steder... MEN det lukter så veldig SEX av meg etterpå at jeg må nesten i dusjen. Det lukter rett og slett vondt av meg etter sex, og jeg kjenner det selv igjennom klærne. Dette ødelegger masse da, for jeg vil jo ikke ta en kjapp en hvis jeg ikke får dusja etterpå. er dette normalt eller? kan ikke huske at det var sånn med eksen nemlig. Og det lukter ikke av kjæresten min når jeg suger han, og ikke lukter det av meg vanligvis heller... frustrert jeg....
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Har du spurt kjæresten din om dette stemmer? Si at du opplever det sånn, og be ham om å være ærlig, det er jo ikke noe galt i det
Gjest Vidvandre Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg føler også at det lukter veldig avslørende av meg, og i rommet, etter sex, men har aldri fått kommenterarer om det, så det er kanskje bare jeg som er overfølsom. Men lukter det seriøst og andre bemerker er det mulig det er noe galt en plass..?
Trampe Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Dette er kanskje dumt, men du har ikke ei veldig god venninne som kan komme på besøk rett etter du og typen har hatt sex? Så kan hun avgjøre om du lukter eller ikke? Jeg tror jeg ville gjort det, jeg har ei venninne jeg kan spørre om alt mulig
Frøken¤Fryd Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hva lukter det ? Endret 3. februar 2007 av Frøken¤Fryd
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Jeg opplevde noe av det samme med eksen. Jeg luktet ikke så mye. Ikke han heller. Sammen så luktet vi. Det var akkurat som det ble en reaksjon mellom meg og ham og det oste sex. Lukta satt gjerne i opptil et døgn. Har aldri opplevd det tidligere.
pusejenta Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Besøkte ei venninne ei gang, og jeg skjønte fort hva som hadde skjedd i det rommet når jeg kom inn. Ja det luktet sex...... Litt flaue var dem hehe....
kamela Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Lukter bare litt frekt synes jeg, men tror ikke så mange andre enn deg selv kjenner lukta. Har ikke noe problemer med et kjapt morgennummer før jobb. Hva synes kjæresten din, kjenner han noen lukt fra deg?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Jeg sliter med det samme, ofte føler jeg at lukta kan henge i ca 1 døgn. Hvis vi har sex på kvelden kan det fremdeles lukte av meg neste formiddag, selv om jeg har dusjet og hatt vannlatning et x-ant ganger. Veldig kjipt. men det er ikke alltid det lukter slik. heldigvis. Får ikke håpe at andre kan lukte det. Men jeg er veldig i tvil, og vil ikke akkurat spørre ei vennine om det lukter heller.
Gjest Fjesingen Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Jeg opplevde noe av det samme med eksen. Jeg luktet ikke så mye. Ikke han heller. Sammen så luktet vi. Det var akkurat som det ble en reaksjon mellom meg og ham og det oste sex. Lukta satt gjerne i opptil et døgn. Har aldri opplevd det tidligere. ← Jeg og sambo snakket akkurat om det samme i helgen. Det er akkurat som om saftene våre, som ikke lukter vondt hver for seg, blir en dårlig blanding når de kommer sammen. Hvis jeg ikke dusjer og faktisk bruker en finger og skraper ut sæden av skjeden så lukter det fælt en stund etterpå.
skanky Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Jeg trodde jeg og min nye sommerkjærestes væsker skapte en fysisk reaksjon sammen som luktet sterkt og ekkelt, men det viste seg at jeg tilfeldigvis hadde fått bakteriell vaginose akkurat når vi ble sammen..
Trampe Skrevet 22. februar 2007 #14 Skrevet 22. februar 2007 Om jeg og mannen har hatt sex på kvelden / natta, og jeg ikke har dusjet etterpå eller fått ut alt, kan det lukte rimelig heftig dagen etter. Tror ikke kombinasjonen av mine - æh - safter og gammel sæd lukter særlig godt Men det kjenner jeg kun når jeg sitter på huk i dusjen og skal vaske meg. Altså med hodet i umiddelbar nærhet. Syns ikke jeg lukter noe ellers, og jeg merker ingenting av mannen heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå