Nitha Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hvis jeg får kjøpt en slik brukt til 5-600 kroner, bør jeg slå til da? Noen som har, som kan fortelle litt om erfaringer? Det er til en 1,5-2-åring i barnehage. Fru Nitha
Elle Melle Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Anbefaler deg å spørre om det samme inne på nybaktmamma.com Der er Trolldressen en av de dressene flest liker og er fornøyd med. Vi har dressen og kunne ikke vært mer fornøyd. Den er vanntett, myk/lett å bevege seg i og varm. Kommer ikke til å endre merke når vi må bytte størrelse.
14062003 Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Ja, jeg synes det er kjempekjekk! Men prisen var kanskje noe stiv, brukt? Endret 2. februar 2007 av 14062003
Bente:) Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er kjempefornøyd med Troll-dressen jeg har til min 16 mnd gamle datter. Men jeg kjøpte min ubetydelig brukt for 350 kroner....
Heidipia Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er kjempe fornøyd med troll dressen. Og synes ikke at 6-700 kr er så ille. Den koster jo 1300 eller var det 1400, ny.
Jens Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Superfornøyd jeg og. De som er så bra er att man f.eks kan ta varmedressen under regn tøy!
JallaJalla Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Barnet vårt på 1 1/2 år har denne dressen og den fungerer utmerket!
Siam Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Oliver har også den. Nå har jeg ikke hatt andre dresser, men jeg synes den er litt vanskelig å få på noen ganger pga det løse foret. Men det kan godt hende at andre dresser er like vanskelige. Og det er kjekt å kunne bruke den uten for når det blir varmere.
Pimbila Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Datteren min har også Troll-dress. Beste dressen på markedet, spør du meg. Jeg jobber i bhg og ingen er så "fleksible", vanntette, lette og behagelige som den. Den store konkurrenten er Reima, men jeg synes ikke den er like bra.
Heidipia Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 Oliver har også den. Nå har jeg ikke hatt andre dresser, men jeg synes den er litt vanskelig å få på noen ganger pga det løse foret. Men det kan godt hende at andre dresser er like vanskelige. Og det er kjekt å kunne bruke den uten for når det blir varmere. ← Hvis du tar foret ut, og heller tar det på i to omganger blir det lettere. Da klarer to åringen min å ta den på seg selv.
prinsessa Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Hvis du bor i nærheten av en babyshop butikk får du trolldresser til halv pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå