Champagnepiken Skrevet 4. februar 2007 #21 Skrevet 4. februar 2007 Jeg gleder meg til å kunne gå morgentur uten å gå i mørket! Og til å kunne jogge om ettermiddagen mens det stadig er lyst! Og til å slippe å gå forsiktig, forsiktig fordi det er isete på gata... og til gåsunger på trærne!
Armonia Skrevet 4. februar 2007 #22 Skrevet 4. februar 2007 Gleder meg til: Grønne trær og hestehov i veikanten Tørr asfalt Dra på jobb når det er lyst og komme hjem når det fremdeles er lyst - føler jeg ikke har sett dagslys de siste måndene Fuglekviter når jeg våkner om morgnen Utepils og vin på verandaen Kjøpe blomster og plante i hagen/kassene Tulipaner - fineste blomst som finnes Slippe vinterklær og sko Slippe å skrape bil om morgenen Gå tur på stranda uten jakke
hjertesukka Skrevet 4. februar 2007 #23 Skrevet 4. februar 2007 Gleder meg til alt som hører våren og sommeren til. Blant annet til å komme på hytta og "sommeråpne"- og se om det har vært mus på besøk i løpet av vinteren. Tørke bort døde fluer og insekter, åpne dører og vinduer på vidt gap og lufte ut vinteren! Sette seg ned på terrassen og nyte en kopp kaffe eller et glass vin og kjenne at sola tar.
Transe Skrevet 4. februar 2007 #24 Skrevet 4. februar 2007 At tempraturen tilater å bruke skjørt og kjole.
Gipsi Skrevet 4. februar 2007 #25 Skrevet 4. februar 2007 ferske norske jordbær og moreller jordbær og loff! gå i flip flopper og luftige sandaler kjenne gresset under nakne føtter vårluften og den varmende solen å våkne av fuglekvitter på morgenkvisten fordi man har vinduet oppe på full gap se småbarn spise soft is (det blir alltid gris) se blomster i veikanten
Gjest gurimalla Skrevet 5. februar 2007 #26 Skrevet 5. februar 2007 Åpne døren til terassen (i mer enn fem min for lufting).
Gjest Cowgirl Skrevet 5. februar 2007 #27 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Slippe vinterklær Bli ferdig på skolen og begynne og jobbe Kjenne at det blir varmere At det ikke er mørk når jeg drar om morningen og mørk når jeg kommer hjem All den ekstra energien man får når det blir vår Sol og varme Kunne tørke klær og lufte sengetøy ute (funker dårlig i regn...) Endret 5. februar 2007 av Cowgirl
Gjest Fruktfat Skrevet 6. februar 2007 #28 Skrevet 6. februar 2007 ah, jeg gleder meg til å våkne til fuglekvitter, at det blir grønt, lyden av gressklipper, se -og lukte!- syriner, sitte ute på verandaen til lang på natt, sol, varmere vær... og sikkert mye mer.
Gjest Fruktfat Skrevet 6. februar 2007 #29 Skrevet 6. februar 2007 og ikke minst; den første hestehoven! og blåveis!
Hobgoblin Skrevet 6. februar 2007 #30 Skrevet 6. februar 2007 - Lyden av skoene mine mot asfalten - Sitte på balkongen i den nye leiligheten - Lukten av jord og grønne ting - Utepils - Lyset og varmen Åh, gleder meg masse! (Og nå både snør og blåser det utenfor... )
JallaJalla Skrevet 6. februar 2007 #31 Skrevet 6. februar 2007 Utepils Sitte ute og kjenne solen i ansiktet Lyse kvelder Lukten av våt bakke som er i ferd med å tørke Den tunge våte snøen på hytta og sildring i takrennene når den smelter. Første følelsen av å bli litt solbrent i ansiktet etter en dag i hytteveggen med pils Sove med vinduet oppe
Gjest Tessmira Skrevet 6. februar 2007 #32 Skrevet 6. februar 2007 Kjenne vårluften og solen. Sitte ute og kjenne varmen, gjerne med en pils :-D Se alle vårblomstrene igjen. Slippe å gå ut med en hel haug med klær Prøve å få ordnet litt i hagen og i blomsterbedd. Tørke klær ute og lufte sengetøy ute, da er det ekstra godt å legge seg på kvelden. Se pus leke med slappe fluer. Sove med vinduet oppe og våkne av fuglekvitter. Ordne noen biler og dra på biltreff igjen Og til slutt; lukten av blårøyk.. da er det vår
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2007 #33 Skrevet 6. februar 2007 Våren er min favorittårstid. Alt våkner til liv, det blir varmere i været, jeg kan være mer ute i naturen uten å måtte pakke meg så godt inn med klær at jeg omtrent ikke får bevegd meg. Gårdsdyrene kommer ut igjen (bor ikke på gård, men har mange gårdsbruk i nabolaget). Elsker faktisk å våkne til rauting fra kyrne og så er det alle de søte lammene da . Jeg blir bare rett og slett i godt humør av våren.
Titta Skrevet 7. februar 2007 #34 Skrevet 7. februar 2007 Jeg gleder meg til at: - det er lyst ute når jeg går ut om morgenen, og at jeg kan gå i skjørt uten strømpebukse og uten tykk jakke - grilling - utepils / kaffe ute - kunne lufte uten at det blir iskaldt i hele leiligheten - spise is - sitte å kose meg på verandaen
Antoinette Skrevet 7. februar 2007 #35 Skrevet 7. februar 2007 Gleder meg til at det er lyst om morgenen men det jeg gleder meg aller mest til er å få anlagt hagen. Det ble for sent på året til å kunne begynne med noe som helst ute etter at flyttesjauen var unnagjort i fjort høst.
tjamsa Skrevet 9. februar 2007 #36 Skrevet 9. februar 2007 Liker godt vinteren jeg da, men jeg gleder meg til: - å sykle tur - kjenne svak varme fra sola - spise jordbær og mye annen god sommermat
Gjest Silmarill Skrevet 9. februar 2007 #37 Skrevet 9. februar 2007 Gleder meg til at det blir lysere ut, at vi kan gå ut uten å ha på så mye klær, finne fram lettere sko. Ta i bruk verandaen, se at det begynner å spire å gro rundt oss igjen. ← Denne undertegner jeg! Det er ikke lenge til våren nå assa
aline Skrevet 9. februar 2007 #38 Skrevet 9. februar 2007 gleder meg skrekkelig til våren, av mange grunner, for å nevne noen: - slippe tykke vinterklær og tykke vinterstøvler - bedre gåvær, istedenfor bussing hit og dit, elsker å gå til og fra, det er så friskt og deilig. - kunne sitte i sola og kjenne at den stråler mot ansikt og kropp, og varmer. - kjøpe tulipaner (vet at de er i salg allerede, men jeg kjøper av prinsipp ikke tulipaner før det faktisk spirer av vår, tulipaner er min vårgreie) - ha balkongdøra åpen og virkelig få luftet.
GoldenGlow Skrevet 15. februar 2007 #39 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Utepils, grilling, små kjoler, litt små skjørt og små sko ..Og mer utepils.. Endret 15. februar 2007 av GoldenGlow
Gjest miiip Skrevet 15. februar 2007 #40 Skrevet 15. februar 2007 Jeg skal ikke ødelegge denne fine tråden med å si at jeg gleder meg til å nyse og snufse hele dagen... Jeg gleder meg til: * grilling på balkongen * trilletur uten å måtte huske på luer, votter, skinnposer osv * telttur med poden * BÅL! * å spille kubb * utepils * linbukser * å få farge i ansiktet ... og MYE mer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå