Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har noen små, men de glir bare for langt inn i meg til at de gir noe nytte (må mer eller mindre "grave" de ut), så jeg har lurt på om SmartBalls kan fungere som en påminnelse til å knipe? Eller vil de fungere omvendt, pga at de da ligger der og "vider meg ut". Grunnen til at jeg lurer på det er at jeg har lagt merke til at jeg merker MYE bedre at jeg klemmer rundt fingeren når jeg klemmer rundt den etter et par uker uten p***, enn når vi har sex et par ganger i uken.
Gjest muesli_5 Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 tja... eg har fått inntrykket av at dei skal fungere som både trening, altså du må knipe og som litt nytelse/massasje. synnst da va noe sånnt eg leste på pakken. har foressten lyst å prøve smartballs. så dersom det er noen så har det, så hadde det vore fint med tilbakemelding om ka ein synnst om dei
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 tja... eg har fått inntrykket av at dei skal fungere som både trening, altså du må knipe og som litt nytelse/massasje. synnst da va noe sånnt eg leste på pakken. har foressten lyst å prøve smartballs. så dersom det er noen så har det, så hadde det vore fint med tilbakemelding om ka ein synnst om dei ← Er det som står i reklamen ja Men håper det er noen her som har forsøkt de og kan si mer
kosepar Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Disse kulene har jeg god erfaring med: http://sexshop.steehans.no/butikk/index.asp?S=1&p=SSS Disse er gode til trening og billige i forhold til det andre selger lignende kuler til. Ta gjerne en joggetur med disse innført, og få en ny opplevelse
Pail Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har smart balls.. er så utrent "der nede" at jeg ikke klarte å holde på de små kulene, så jeg startet med noe litt større.. De er helt fantastiske! Pga små skuler som er inne i kulene så blir kjedeveggen massert..men kun når man er i bevegelse.. så det er anbefalt fra min side å gjøre husarbeid eller går seg en rask tur mens man har de inne;) Deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå