Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det har pågått en debatt, som jeg har forstått har blitt avgjort av et reklamebyrå og som ikke ser noen reklameverdi i de som ikke passer inn i dette populære kvinne(forsaks?) forumet. Kvinnesak, bare ordet passer ikke inn her.

Og ordet kvinnesak hører ikke hjemme egentlig noen steder, men det er bare det at jeg synes kvinneguiden begynner ligne et kvinneundertrykkende (kvinner betyr mennesker...) organ.

Jeg er blitt mer og mer lei av kvinneguiden. Jeg skjønner at de ikke kan uttale seg, men juridisk sett er ytringsfriheten helt til stede her, på et åpent forum? Rent sett bortfra rasimne, personangrep (jeg angriper ikke mod eller admink, men... nei, dere glemte å noe, for da ville alle her begynt å snakke om at et multinarsjonalt firma har kjøpt Kg. Da har de over 50 prosent av aksjene. Kg er rett og blitt spist opp og det er bare smuler igjen av det som var.

Nå får man ikke være gjest her engang, så hva om kg hadde åpnet et gjesteposteringsforum for medlemmer.

Jeg er ikke økonomi-geni, men hvis kg vil ha noen tips om hvilken reklameverdi de mister ved å drive som de gjør nå, og hvordan dette kommer til å ende. Det ender med at kg blir et forum for moter og bryllup.

Jeg spør ingen om noe nå, bare om hva dere tenker om kvinneguidens framtid, presens og fortid?

Det er jo ikke noe show her inne, når folk skifter nick etter at gjestene ble utestengt.

Det burde vært JEG som satt med 51 prosent av aksjeposten ang kg.

:sur:

Endret av mata
Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur vel ikke motorspørsmål er det vi leser mest om her inne men.

kg har klart tapt seg de siste årene, men er ikke det brukerene som har skyld der?det er vel vi som mye styrer innholdet her inne?

Skrevet
Nå får man ikke være gjest her engang, så hva om kg hadde åpnet et gjesteposteringsforum for medlemmer.

Forumet är stängt för gäster framför allt eftersom vi varit utsatta för attacker av spamrobotar. Läs denna information

/Furstina (moderator)

Skrevet

mata: Jeg skjønner overhodet ikke hva du skriver eller mener. Det var litt uklart, kan du si. Kan du oppklare?

Skrevet

Må si meg enig med Bada...

Var veldig vanskelig å forstå hva du ville med innlegget ditt :klø:

Skrevet
men det er bare det at jeg synes kvinneguiden begynner ligne et kvinneundertrykkende (kvinner betyr mennesker...) organ.

...Der datt jeg av lasset. Hvordan har du kommet til denne konklusjonen? :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...