Gå til innhold

Dildo-anbefaling

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er inne på erotikknett sine sider og ser på dildoer. Har aldri hatt en før. Er det noen som kan anbefale en?

...Samboeren min har så lyst til at jeg skal kjøpe en, kanskje jeg skal overraske ham?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har også tenkt kjøpe en, men ikke turt ennå. Jeg har sett på en som heter Magic Zoom. Den ser spennende ut, for jeg har litt noya for å bruke en som likner på en penis sammen med samboeren min som jo har verdens beste selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva min heter jeg da, men kan dere ikke prate med de inne på kondomeriet da. da for dere se og kjenne. jeg har bare gode erfaringer fra de handleturene. lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For "nybegynnere" ... :wink: .....vil jeg anbefale en som jeg har som heter "Slick & Slim".....

....den lukter faktisk veldig godt (ikke at det har så mye betydning for effekten da...men :wink: )....den er vanntett....og den vibrerer :hoppe: (per definisjon er det en vibrator...jeg benevner alle som dildo... :wink: )..

Den er rimelig...199,-...og enkel å håndtere... :) ..og den er god... :wink:

Hvis du ikke har hatt dildo før..ville jeg ikke gått for den berømte og hyppig omtalte Samuraien....den er god..men mer avansert...dyrere (699.-) og vanskeligere å håndtere.... :) ...MEN anbefales også.... :)

Anbefaler IKKE den klassiske "gullvibratoren"... :-?

"Slick & Slim" finner du på kondomeriet.no.....(min er lilla :wink: )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Du MÅ bare prøve Power Flower!! Den er helt rå! jeg har flere, men denne overgår alle. Jeg bestilte den fra Cupido og betalte rundt 1000 kr. G2-ormen fra Cupido kan også anbefales. Den har ikke klitoriskiller, men den er bra og den er vantett.

Anbefaler begge!! de er verdt prisen.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilly^^

Eneste jeg har å anbefalle på det sterkeste er de velkjente "rabbit"-dildoene. har en selv. om du ikke vet hvordan d3e er eller ser ut så: det er en vanlig dildo med en tapp ut på siden som vibber. (tappen ser i mange tilveffer ut som en kanin med kaninører.. søtt ;) )

inni selve dildoen er det kuler som roterer rundt... den er fantastisk deilig, særlig ettersom det stimulerer klitoris samtidig som den fyller ditt indre ;) kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 16 år senere...

artig at en danske finner frem en 16 år gammel tråd og anbefaler en dansk nettbutikk 🙂
Er det selve definisjonen på snikreklame?

Anonymkode: 2e1f7...719

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...