Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2003 #1 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg er inne på erotikknett sine sider og ser på dildoer. Har aldri hatt en før. Er det noen som kan anbefale en? ...Samboeren min har så lyst til at jeg skal kjøpe en, kanskje jeg skal overraske ham?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2003 #2 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har også tenkt kjøpe en, men ikke turt ennå. Jeg har sett på en som heter Magic Zoom. Den ser spennende ut, for jeg har litt noya for å bruke en som likner på en penis sammen med samboeren min som jo har verdens beste selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 18. februar 2003 #3 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg vet ikke hva min heter jeg da, men kan dere ikke prate med de inne på kondomeriet da. da for dere se og kjenne. jeg har bare gode erfaringer fra de handleturene. lykke til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 18. februar 2003 #4 Del Skrevet 18. februar 2003 For "nybegynnere" ... .....vil jeg anbefale en som jeg har som heter "Slick & Slim"..... ....den lukter faktisk veldig godt (ikke at det har så mye betydning for effekten da...men )....den er vanntett....og den vibrerer (per definisjon er det en vibrator...jeg benevner alle som dildo... ).. Den er rimelig...199,-...og enkel å håndtere... ..og den er god... Hvis du ikke har hatt dildo før..ville jeg ikke gått for den berømte og hyppig omtalte Samuraien....den er god..men mer avansert...dyrere (699.-) og vanskeligere å håndtere.... ...MEN anbefales også.... Anbefaler IKKE den klassiske "gullvibratoren"... :-? "Slick & Slim" finner du på kondomeriet.no.....(min er lilla )... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mustang Skrevet 21. februar 2003 #5 Del Skrevet 21. februar 2003 Prøv flipper, den fungerer kjempe bra!! Vanntett og kul, fåes i rosa og blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #6 Del Skrevet 2. april 2003 Flere anbefalinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #7 Del Skrevet 2. april 2003 Du MÅ bare prøve Power Flower!! Den er helt rå! jeg har flere, men denne overgår alle. Jeg bestilte den fra Cupido og betalte rundt 1000 kr. G2-ormen fra Cupido kan også anbefales. Den har ikke klitoriskiller, men den er bra og den er vantett. Anbefaler begge!! de er verdt prisen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilly^^ Skrevet 2. april 2003 #8 Del Skrevet 2. april 2003 Eneste jeg har å anbefalle på det sterkeste er de velkjente "rabbit"-dildoene. har en selv. om du ikke vet hvordan d3e er eller ser ut så: det er en vanlig dildo med en tapp ut på siden som vibber. (tappen ser i mange tilveffer ut som en kanin med kaninører.. søtt ) inni selve dildoen er det kuler som roterer rundt... den er fantastisk deilig, særlig ettersom det stimulerer klitoris samtidig som den fyller ditt indre kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CharlotteN89 Skrevet 23. september 2019 #9 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg kan anbefale at kigge her https://temptations.dk/dildo-guide/ - masser af gode bud med udførlige beskrivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #10 Del Skrevet 23. september 2019 artig at en danske finner frem en 16 år gammel tråd og anbefaler en dansk nettbutikk 🙂 Er det selve definisjonen på snikreklame? Anonymkode: 2e1f7...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #11 Del Skrevet 23. september 2019 Ingen over, ingen ved siden av 😻 https://www.sinful.no/mystim-electric-eric-e-stim-vibrator?gclid=CjwKCAjw2qHsBRAGEiwAMbPoDK8esnDCu7-kU32E5pBLKljZz6xXZn5ZngqFc3EuaDB5yIubH1Rw4hoCBu4QAvD_BwE Anonymkode: 5c7e6...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå