Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

istedenfor krem? Santal i kinn, og lotus i t- sone...? Har noe tørr eller fuktfattig overhud, med endel talgproduksjon rundt nese/ på hake, samt sorte prikker. Kan bli ganske tørr i kinn og over neserota.

Eller bør jeg ikke bruke disse produktene sammen, ELLER bør jeg i tillegg bruke fuktighetskrem over?

Fikk liksom inntrykket av at Facial Lotion gjør huden mer mottagelig for andre behandlinger, så da tenkte jeg det var ok å bruke disse oljene jeg har som er ganske gode.

Forvirret i jungelen av hudpleieprodukter

;)

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg spurte en hudpleier om dette, og fikk til svar at Facial Lotion/Cream skulle på først. Etter å ha latt den trekke inn litt, kan du ta på olje, og deretter krem.

Og ja: glykolsyre gjør huden mer mottakelig for fuktighet.

Skrevet
Jeg spurte en hudpleier om dette, og fikk til svar at Facial Lotion/Cream skulle på først. Etter å ha latt den trekke inn litt, kan du ta på olje, og deretter krem.

Og ja: glykolsyre gjør huden mer mottakelig for fuktighet.

Kult! Hadde så mye av dette så var redd jeg ikke ville få brukt det sammen med Facial Lotion. det går jo ut på dato engang det også ;) Lotusoljen min begynner å bli et par år gammel og litt blankere i fargen enn før. Gjør det noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...