kitekatt Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 (endret) istedenfor krem? Santal i kinn, og lotus i t- sone...? Har noe tørr eller fuktfattig overhud, med endel talgproduksjon rundt nese/ på hake, samt sorte prikker. Kan bli ganske tørr i kinn og over neserota. Eller bør jeg ikke bruke disse produktene sammen, ELLER bør jeg i tillegg bruke fuktighetskrem over? Fikk liksom inntrykket av at Facial Lotion gjør huden mer mottagelig for andre behandlinger, så da tenkte jeg det var ok å bruke disse oljene jeg har som er ganske gode. Forvirret i jungelen av hudpleieprodukter Endret 1. februar 2007 av kitekatt
Gjest Deception Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg spurte en hudpleier om dette, og fikk til svar at Facial Lotion/Cream skulle på først. Etter å ha latt den trekke inn litt, kan du ta på olje, og deretter krem. Og ja: glykolsyre gjør huden mer mottakelig for fuktighet.
kitekatt Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg spurte en hudpleier om dette, og fikk til svar at Facial Lotion/Cream skulle på først. Etter å ha latt den trekke inn litt, kan du ta på olje, og deretter krem. Og ja: glykolsyre gjør huden mer mottakelig for fuktighet. ← Kult! Hadde så mye av dette så var redd jeg ikke ville få brukt det sammen med Facial Lotion. det går jo ut på dato engang det også Lotusoljen min begynner å bli et par år gammel og litt blankere i fargen enn før. Gjør det noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå