Gjest Thorvald Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Kom bare til å tenke på en ting. Mange menn er redde for at de har for små peniser til å kunne tilfredstille damer. Hva da med lesbiske? De må da være et bevis på at damer kan tilfredstilles uten 23cm stake. Alle menn har da i det minste mer mellom bena til å penetrere med, enn partneren til en lespe. M.a.o er dette svært individuelt fra jente til jente hva hun trenger. Har lest om menn som ikke tør å nærme seg damer p.g.a. angst for ikke å holde mål. Når det finnes damer som liker sex uten at partnenren naturlig kan penetrere, må vel det være et bevis på at det går an å bli tilfredstilt av mindre varianter penis også... Eller er kontrasten så stor at lesbiske klarer seg uten penis mens heterodamer MÅ ha stor.., til tross for at de er biologisk likt skapt.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hvor mange like tråder har du tenkt til å starte?
Gjest glamourgirl Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Hvor mange like tråder har du tenkt til å starte? ← Det holdt jeg på å skrive! Kjappa! Ellers tror jeg det er mennesket folk faller for, det være mann eller kvinne, og ikke det de har mellom bena!
Gjest Vidvandre Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Lesbiske tenner vel ikke på mannlig kjønnorgan uansett, mens heterofile jenter gjør det. Jeg ville ikke likt å ha sex med en uten penis, liksom. Så syntes det blir litt feil sammenligning.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Det forklarer ikke hvorfor lesber bruker dildo :-)
punktom Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Det holdt jeg på å skrive! Kjappa! Ellers tror jeg det er mennesket folk faller for, det være mann eller kvinne, og ikke det de har mellom bena! ← Men faller ikke folk for deg, så er det jævlig greit med en pikk de kan snuble i.
Gjest Vidvandre Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Det forklarer ikke hvorfor lesber bruker dildo :-) Ganske stor forskjell på en dildo og en faktisk penis da. Jeg tenner ikke på dildoer...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har faktisk lurt på det samme. Anser meg som bifil, selv om jeg aldri har vært i et forhold med en kvinne. Jeg tror ikke jeg hadde savnet den rent fysiske delen som skiller mann/kvinne om det hadde blitt aktuelt, like lite som jeg savner kvinnelige former i et forhold med en mann. Men hvorfor det er slik forstår jeg ikke, annet enn at jeg lurer på om det er en ren vanesak.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 (En liten avsporing til deg over, ikke glem at det er forskjell på biFIL og biSEKSUELL... )
Wildy Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Det forklarer ikke hvorfor lesber bruker dildo :-) ← Fordi en dildo kan brukes til å stimulere kjønnsorgenen kanskje?Og jeg vil tro at også for lesbiske så inngår stimulering av kjønnsorganene i sex? Og det helt uten at man "egentlig" drømmer om en penis. Den penismisunnelsen er oppskrytt, gutter.....
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 (En liten avsporing til deg over, ikke glem at det er forskjell på biFIL og biSEKSUELL... ) ← Det vet jeg Jeg forelsker meg i kvinner, har seksuelle fantasier om de, men det har bare aldri blitt noe prakisis på hverken den ene eller andre måten Men alikevel, jeg har fundert litt på hvorfor jeg ikke helt ser det som et problem at det alltid er noe som "mangler", uansett hva jeg ender opp med. Kanskje jeg hadde flaks med han jeg er med nå, han er såpass androgyn at det dekker det meste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå